м. ЛОММЕЛ, Бельгія, 29 квітня 2013 р. - Компанії Ford Motor Company та Schaeffler сьогодні представили діючий експериментальний автомобіль eWheelDrive на базі Fiesta, який у майбутньому може допомогти покращити мобільність та спростити паркування автомобілів у міських умовах за рахунок зменшення розміру та підвищення маневреності.
Технологія eWheelDrive з потужними електромоторами в обох задніх колесах звільняє місце під капотом, яке у традиційних автомобілях зайняте двигуном та трансмісією, а у електромобілях – мотором центрального розташування.
Ця технологія у майбутньому зможе сприяти розробці чотиримісного автомобіля, який займатиме стільки ж місця, скільки сьогодні займає двомісний. При цьому кермова система eWheelDrive може дозволити автомобілям заїжджати на місця для паркування боком, що в умовах зростаючого населення та перевантаженості міст транспортом може стати справжнім проривом.
При розташуванні двигунів в колесах всі складники, необхідні для руху, гальмування, та технології допомоги водію монтуються у інтегрованому колісному блоці, включаючи електромотор, системи гальмування та охолодження.
Ford приєднався до проекту німецької компанії Schaeffler, провідного виробника та постачальника автомобільних компонентів, з метою дослідження потенціалу майбутніх автомобілів, які до того ж зможуть забезпечити відсутність викидів в атмосферу та більший простір для таких елементів як додаткові захисні зони.
Електродвигуни з розташуванням в колесі багатьма експертами в галузі розглядаються як потенційно важливе технологічне рішення для міських автомобілів майбутнього в умовах зростаючої кількості та щільності міського населення. Прогнозується, що до 2050 року кількість людей у світі, які живуть у містах, зросте з 3,4 мільярдів до 6,4 мільярдів*, а кількість автомобілів у світі збільшиться вчетверо.
Наступним проектом, у якому Ford співпрацюватиме з компаніями Schaeffler, Continental, Рейнсько-Вестфальським технічним університетом Ахена та Університетом прикладних наук м. Регенсбург, стане проект MEHREN (багатомоторний електромобіль підвищеної місткості та енергоефективності), в рамках якого до 2015 року буде випущено ще два робочі експериментальні автомобілі. Метою проекту є підвищення інтеграції внутрішньоколісних двигунів в автомобілі. Увага приділятиметься динамічному керуванню, гальмуванню, стійкості та задоволенню від їзди.
*Всесвітня організація охорони здоров’я та Глобальна обсерваторія охорони здоров’я