Компанія Pirelli, ексклюзивний постачальник шин для Формули-1, почала додавати до складу натуральний каучук, отриманий з екологічно чистих джерел. Екологічні «формульні» шини вже отримали схвалення від неурядової організації Forest Stewardship Council. Цим підтверджується, що каучук, який в них використовується, відповідає «найнадійнішим світовим стандартам сталого лісового господарства». Також організація контролює процес збирання й транспортування каучуку та стежить, чи не було завдано шкоди біорізноманіттю та місцевому населенню.
Поки FSC-сертифікований натуральний каучук у кожній шині Pirelli складає всього 15%, але це важливий крок на шляху до очищення Формули-1. Щорічно чемпіонат використовує понад 40 тисяч шин. Сотні їх викидають кожного вікенду. Деякі комплекти проїжджають мінімальну кількість кіл, деякі викидають ще до виходу на трасу. Їх знімають з дисків та відправляють на переробку. Більшість використовує один із виробників бетону у Великій Британії для випалення печей.
Намагаючись скоротити кількість комплектів шин, які перевозять на кожен Гран-прі, у сезоні 2023 року Формула-1 протестувала у кваліфікації альтернативний розподіл шин. У першому кварталі гонщики мали використовувати найтвердішу гуму, у другому - середню, у третьому - м'яку.
Перехід на «зелені» шини - ще один крок до очищення Формули-1. Він послідував за набувшим чинності минулого року більш жорстким контролем за використанням шин. Залежно від траси та складу гонщики можуть розраховувати, що нові шини Pirelli прослужать до 20 кіл для м'яких комплектів та до 50 для найжорсткіших.
Зі слів керівника програми Pirelli F1 Маріо Ізола, нові шини, які не були використані в першому сезоні, можна демонтувати, перевірити та використати у другому сезоні. Раніше шини підлягали утилізації, як тільки їх прикріплювали до ободу колеса, незалежно від того, використовувалися вони на трасі чи ні.