Січень традиційно є слабким місяцем для автомобільного ринку Китаю, і 2025 рік не став винятком. Більшість автовиробників зазнали падіння продажів, однак Geely вдалося не лише утримати позиції, а й досягти рекордного результату. Компанія реалізувала 152 тисячі автомобілів, що стало найкращим показником з грудня 2017 року і другим найкращим результатом за всю історію бренду на китайському ринку.
Завдяки цьому Geely піднялася на третє місце за обсягами продажів серед усіх автовиробників у Китаї, поступившись лише BYD і Volkswagen, але випередивши Toyota, яка опустилася на четверте місце.
Найпопулярнішою моделлю бренду в січні став кросовер Geely Monjaro, який розійшовся тиражем у 29 434 одиниці та очолив ТОП-10 найпопулярніших автомобілів Китаю за місяць. Другу позицію в цьому рейтингу зайняв інший кросовер Geely - електрична модель Xingyuan, яку придбали 28 146 разів. Обидві машини Geely випередили Tesla Model Y (25 694 одиниці) та Volkswagen Passat (25 411 одиниць).
Такий стрімкий ріст популярності Geely Monjaro пояснюється щедрою ціновою політикою бренду. Компанія не лише запропонувала значні знижки, а й додала ряд бонусів для покупців, серед яких безкоштовний інтернет у машині на 5 років, безоплатне обслуговування для першого власника на 4,5 року та набір килимків у подарунок.