Geely представила гібрид з автопілотом на 7-нм чипах

Geely представила гібрид з автопілотом на 7-нм чипах

15 вересня 2023
0

Під маркою Lynk&Co китайський автоконцерн Geely випускає просунуті гібриди, які за своїми архітектурними рішеннями і компонентною базою перетинаються з електромобілями марки ZEEKR. Дебют гібридного кросовера Lynk&Co 08 цікавий тим, що у складі його системи активної допомоги водієві використовуються два 7-нм процесори, розроблені китайською компанією.

Китайський автогігант заявляє, що кросовер оснащено першим у галузі 7-нм процесором китайської розробки. Хоча про виробника чипа делікатно замовчується. Тут варто прояснити, що зовсім не обов'язково, що цей чип випускають у Китаї, за аналогією з 7-нм процесором Kirin 9000S, що наробив нещодавно багато галасу, у смартфоні Huawei Mate 60 Pro, який обходить санкції США. У випадку ж з автомобільним сектором американські санкції поки що зайшли не так далеко, і Geely могла доручити випуск своїх 7-нм процесорів для автопілота тій же тайванській TSMC.

Пара процесорів SE1000, за даними TechNode, здатна виконувати 16 трлн операцій на секунду, перевищуючи флагманський процесор Qualcomm Snapdragon SA8155P за рівнем швидкодії вдвічі. Дублювання процесорів у цьому випадку дозволяє забезпечити необхідну для транспортних засобів надійність, адже автомобіль є джерелом підвищеної небезпеки. Кросовер Lynk&Co 08 також став першим транспортним засобом марки, що використовує операційну систему Flyme Auto, розроблену китайським виробником смартфонів Meizu (знаходиться у власності Geely) і стартапом Ecarx, що користується фінансовою підтримкою голови правління Geely Еріка Лі (Eric Li). Компанія Ecarx також розробила і процесори, про які йдеться вище. Вони використовують архітектуру Arm.

Нова програмна платформа Flyme Auto створена з метою забезпечення «безшовного середовища» при перемиканні зі смартфона на бортову інформаційно-розважальну систему Lynk&Co. Безпосередньо технічні характеристики гібриду Lynk&Co 08 цілком відповідають вимогам часу. Тягова батарея ємністю 39,8 кВт.год здатна забезпечити пробіг виключно на електротязі до 205 км, а півторалітровий ДВЗ з чотирма циліндрами при повному баку пального збільшує пробіг без зупинки до 1400 км.

Кількість тягових електродвигунів цього послідовного гібрида може досягати трьох штук, а їхня сукупна потужність - 436 кВт (593 к.с.) у поєднанні з крутним моментом 905 Нм. Двомоторний повнопривідний варіант кросовера забезпечує середню витрату палива 5,5 літрів на 100 км. Функція експрес-заряджання дозволяє підняти залишковий заряд тягової батареї з 30 до 80% за 28 хвилин.

Габаритні розміри машини становлять 4820(Д) x 1915(Ш) x 1685(В) мм, довжина колісної бази становить 2848 мм. У конфігурації з 28 датчиками та камерами машина здатна реалізувати 30 функцій активної допомоги водію, які на даному етапі розвитку програмного забезпечення відповідають другому рівню автономності керування класифікацією SAE. Ціни на гібридний кросовер Lynk&Co 08 у Китаї починаються з еквіваленту $28 815, у продаж він надійде до кінця поточного місяця.

Нагадаємо, китайський автовиробник Geely потрапив до переліку міжнародних спонсорів війни. Geely належить приватному власнику китайського підприємця-мільярдера Лі Шуфу та володіє такими брендами, як Geely Auto, Lynk&Co, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon Auto, CAOCAO Mobility.

Джерело: 3DNews
Фото: autohome

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація