GM та Hyundai підписали Меморандум про взаєморозуміння у вересні минулого року. Повідомляється, що у рамках співпраці електричні комерційні автомобілі Hyundai можуть продаватися в Сполучених Штатах під новим брендом.
Під час телефонної розмови з аналітиками головний фінансовий директор Hyundai Лі Син Чо повідомив, що GM може продавати комерційні електромобілі Hyundai в США під «окремим брендом».
«Ми розглядаємо можливість заміни наших комерційних електромобілів і постачання GM. Угода прокладе шлях для нашого виходу на північноамериканський ринок комерційних автомобілів», - зазначив він.
Поки рано говорити, чи отримає GM доступ до нової масштабованої платформи Hyundai ST1, або більших транспортних засобів, таких як автобуси на паливних елементах і акумуляторах. Hyundai також продає водневий Xcient, який, як стверджує, є першою у світі великовантажною воднево-електричною вантажівкою масового виробництва.
Reuters повідомляє, що Hyundai і GM завершать деталі свого партнерства до кінця березня. Обидві сторони ведуть переговори про співпрацю щодо легкових і комерційних автомобілів і закупівель запчастин.
Під час розмови з аналітиками Лі зазначив, що 2025 рік, ймовірно, буде непростим, враховуючи політичну турбулентність у Південній Кореї. США також стикаються з невизначеністю після заяв президента Дональда Трампа щодо тарифів і федеральної та державної підтримки електромобілів.