Гібридна Toyota Camry може заощадити американцям 48 мільйонів літрів бензину на рік

Гібридна Toyota Camry може заощадити американцям 48 мільйонів літрів бензину на рік

22 листопада 2023
3

Минулого тижня Toyota представила нове покоління своєї повністю гібридної моделі Camry, відомої як XV80, яка відома своїм незвичайним дизайном.

Ця модель буде оснащуватися виключно гібридною трансмісією, оскільки раніше пропонований V6 більше не буде варіантом. Цей стратегічний крок може виявитися для бренду таким же важливим на американському ринку, як і поява першого Prius у 2001 році. Гібридні технології зазнали значного розвитку за останні 22 роки, і Toyota продовжує визначати стандарти для масового ринку. Одним із них є енергоефективність.

Для визначення потенційної економії пального при переході до гібридної лінійки Camry було проведено математичні розрахунки.

Згідно з даними Toyota, з 295201 проданих у США у 2022 році автомобілів Camry 7% були моделлю XSE з двигуном V6 (20664 одиниці), 11% - гібрид (32472 одиниці), а решта були стандартними моделями з чотирициліндровими двигунами.

З використанням даних про економію пального від Агентства з охорони довкілля і припускаючи, що середній американець проїжджає 21687 кілометрів на рік, був проведений розрахунок споживання пального: водій Camry V6 споживає 1959,22 літра бензину на рік, водій чотирициліндрової моделі Camry - 1649,43 літра, а водій Camry Hybrid може витратити близько 1041,33 літра на рік.

Помноживши середні значення споживання пального на кількість проданих Camry кожного різновиду, отримуємо загальні цифри споживання пального за рік: усі Camry V6 2022 року споживають 40595922,16 літра бензину, усі гібриди Camry - 34014014,18 літра, а негібридні моделі Camry, які залишилися, та не-V6 - цілих 396974210,58 літра бензину на рік.

Якщо ті ж 295201 особа у 2025 році виберуть нові гібриди Camry та проїжджатимуть у середньому 83,7 кілометра на літр пального, вони споживатимуть 310,78 літра на рік на кожного власника та 91706667,58 літра на рік загалом. Це значне скорочення витрат пального стане важливим внеском у стійкість та екологічну ефективність.

Джерело: NV.UA

Обговорення новини

No Mercy  

Вже проводили експеримент, де Пріус їхав на повний газ по колу, а БМВ М3 намагався їхати за ним і не відставати. А результаті розхід палива на спортивній БМВ з великим двигуном вийшов значно менший, ніж на Пріусі. Бо БМВ їхав ненапружуючись на тій самій швидкості. Отже головне не гібридна технологія, а манера їзди.

+1-9ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

No Mercy, головне використовувати інструмент за призначенням, а не забивати цвяхи мікроскопом

+1-5ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Andriy86, досліди показали, що плагін гібриди ніхто не заряджає, а їздять просто як на звичайних авто з ДВЗ, при цьому ще й возять з собою зайвих 300-500 кг ваги. Це Європа й США.

+1-7ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація