RJ Scaringe, генеральний директор Rivian, нещодавно поділився свіжими подробицями про майбутні продукти електричного бренду в подкасті WVFRM технологічного ютубера Маркеса Браунлі. На доповнення до вже існуючих R1T та R1S автовиробник представить нові електромобілі, які мають менший форм-фактор та унікальний дизайн.
Ми вже давно знаємо про платформу R2, над якою старанно працює Rivian. Автовиробник планує випустити пікап меншого розміру та позашляховик меншого розміру зі своїм фірмовим стилем приблизно у 2026 році. У інтерв'ю RJ Scaringe підтверджує, що R2 не буде поставлятися з доступною чотиримоторною установкою, як у R1S і R1T.
Зокрема, говорячи про зв'язок між флагманськими продуктами R1 і меншими майбутніми моделями, він каже: «Після них у нас є менший набір продуктів, які ми творчо називаємо R2, R3, але вони мають різні форм-фактори, очевидно, різні розміри... Мета цих продуктів - взяти суть того, що ми зробили тут... і зробити це в різних упаковках і менших форм-факторах».
Ми також дізналися трохи більше про те, на якому етапі розробки перебуває команда. RJ Scaringe каже, що Rivian «глибоко занурився в процес програмування» на своїй платформі наступного покоління R2. Він також каже, що команда знаходиться в середині «величезних дебатів» щодо того, де можна розщедритися, а де заощадити на R2. Так би мовити, диявол ховається в деталях, і навіть крихітні функції зважуються в прямому і переносному сенсі, щоб визначити, чи варто їх включати.
R3 - це модель, про яку практично немає інформації, і, наскільки ми можемо судити, це може бути перший седан марки або, можливо, хетчбек. RJ Scaringe каже, що дійсно доступний електромобіль «справді важливий», але водночас він хоче, щоб усе, що робить Rivian, було захоплюючим та веселим. Незважаючи на це, ми можемо очікувати, що це буде щось, що продовжить нести ту саму ДНК бренду Rivian.