Компанія Hofer Powertrain подала заявку на патент на нову концепцію мегаватної зарядки для електричних вантажівок. Так звана багатосекторна концепція заряджання контактної мережі заснована на коротких ділянках контактної мережі для заряджання електровантажівок, встановлених на автомагістралях та швидкісних автомагістралях.
На відміну від традиційних концепцій безперервної контактної мережі, Hofer надає перевагу коротким секціям, які повинні забезпечувати «до 3000 А або 3,75 МВт, згідно з останніми розрахунками групи акумуляторних батарей». Відповідно до цієї концепції електровантажівки повинні працювати від акумуляторної батареї далеко від цих проходів повітряних ліній. Згідно з поточними оцінками, за допомогою цієї технології час заряджання комерційних та вантажних автомобілів на автомагістралях може бути скорочено на 90%, повідомляє Hofer.
Спеціаліст з розвитку та технологій з Нюртінгену говорить про технічну структуру рішення для зарядки: «Зарядка від повітряної лінії здійснюється за допомогою зовнішніх зарядних пристроїв постійного/постійного струму, які передають струм безпосередньо на транспортний засіб під час руху автомагістраллю. За допомогою бездротової попередньої реєстрації відповідної системи транспортного засобу самі транспортні засоби оптимально підготовлені до процесу заряджання ще до того, як вони досягнуть ділянки заряджання. Таким чином, енергія заряджання акумуляторів може бути максимізована на відповідній ділянці повітряної лінії, що дозволяє максимально використати повітряні лінії».
За словами Hofer, напруга повітряної лінії залежить від рівня заряду акумулятора вантажівки, також відомої як SoC. Вона може змінюватись від 600 до 1250 вольт. При струмі 3000 ампер зарядна потужність може досягати 3,75 МВт. За словами забудовника, довжина ПЛ має залежати від необхідної енергії на транспортний засіб та загальної кількості транспортних засобів. В принципі, кілька транспортних засобів можуть заряджатися одночасно на ділянках ПЛ.
За словами Hofer, концепція пропонує другий варіант зарядки зі стандартизованою системою зарядних роз'ємів CCS або MCS.