Honda Jazz, який в Японії продається під ім'ям Fit, оновився та отримав «спортивну» версію RS. Втім, апгрейд вийшов скромним.
З осені Honda Fit продаватиметься в Японії у п'яти комплектаціях. Три версії (Basic, Home, Luxe) де факто являють собою одну й ту ж машину з різним набором опцій, а ось доробки крос-компактвена Crosstar (збільшений кліренс і захисний пластиковий обвіс), а також «спортивної» модифікації RS серйозніше. Ймовірно, у всіх випадках ставку зроблять на гібридну систему e:HEV на основі «атмосферника» 1.5.
У Fit RS з'явиться особливий їздовий режим із загостреними реакціями на педаль акселератора та підвищеною потужністю. Крім того, водій зможе перемикати передачі підкермовими пелюстками. Параметри силової установки Honda поки не розкриває, але зараз віддача системи сягає 109 к.с. та 253 Нм.
У салоні помітних покращень не буде, а головний маркер Honda Fit RS - триспицеве кермо. Ймовірно, буде розширено набір базового обладнання, хоча адаптивний круїз-контроль, система контролю смуги та автоматичне перемикання далекого світла вже є на всіх версіях для японського ринку.