Компанія Honda представила нове покоління водневих паливних елементів Next Generation Fuel Cell Module, які стали вдвічі потужнішими та на 50% дешевшими у виробництві. Інноваційний модуль розвиває 150 кВт, що майже вдвічі більше, ніж у попередньої версії (78 кВт), створеної спільно з General Motors.
Технологічні вдосконалення та ключові характеристики:
- Збільшена потужність: 150 кВт проти 78 кВт у попередній версії.
- Розширений діапазон вихідної напруги: 450-850 В, що забезпечує сумісність із 800-вольтовими платформами електромобілів та гібридів.
- Підвищена ефективність: Коефіцієнт корисної дії (ККД) зріс із 56,8% до 59,8%, що дозволяє використовувати паливо з більшою енергоефективністю.
- Компактніші габарити: Об'єм модуля зменшено з 557 до 300 літрів, що значно спрощує інтеграцію в автомобілі різних класів.
- Щільність потужності: Зросла з 0,14 до 0,50 кВт/л, що є суттєвим проривом у технологіях паливних елементів.
- Довговічність: Термін служби паливної комірки підвищено на 66%, що робить її надійнішою та економічно вигіднішою для комерційного використання.
Honda планує розпочати серійне виробництво нових паливних елементів у 2027 році. Хоча компанія поки не розкриває, які саме моделі отримають інноваційну силову установку, експерти припускають, що технологія буде застосована у майбутніх водневих седанах, SUV та комерційних транспортних засобах. Honda також планує розширити використання цих модулів для стаціонарних енергетичних рішень та важкого транспорту.
Нова технологія робить Honda одним із лідерів у розвитку водневих систем, відкриваючи шлях до масової електрифікації з використанням екологічно чистих джерел енергії.