На початку цього року компанія Nissan оголосила, що припинила витрачати гроші на двигуни внутрішнього згоряння. Однак інші великі японські автовиробники бачать майбутнє ДВЗ інакше. Toyota, Subaru та Mazda пообіцяли свою довгострокову відданість ДВЗ, інвестуючи в нові розробки. Тепер настала черга Honda зробити те саме.
Honda працює над чотирициліндровими двигунами, що працюють за циклом Аткінсона. Відомо, що нові мотори матимуть робочий об'єм у 1,5 і 2,0 літра. Обидва силові агрегати з прямим уприскуванням рекламуються як «Зовсім нові».
Honda стверджує, що у випадку меншого двигуна нова розробка може розширити діапазон обертів, у якому двигун є високоефективним, більш ніж на 40% порівняно з гібридною 1,5-літровою установкою, яка є в сучасних автомобілях. Новий гібридний компонент буде розділено між «малорозмірними» та «середньорозмірними» системами.
Також зазначається, що нові двигуни розроблені для реалізації зміни теоретичного співвідношення «повітря-паливо». Ймовірно, Honda має на увазі те, що Mazda називає метод спалювання Lambda One.
Завдяки спільному використанню більшої кількості обладнання між моделями, Honda прагне вдвічі скоротити витрати на виробництво гібрида, який з'явиться у 2027 році, порівняно з еквівалентним автомобілем, випущеним у 2018 році. Деякі з цих частково електрифікованих транспортних засобів матимуть електричний повний привід.
Цікаво, що Honda планує продавати 1,3 мільйона гібридів щорічно до кінця десятиліття. Наступною метою до 2040 року буде пропонувати лише електромобілі з акумуляторами та паливними елементами, а в ідеалі - досягти вуглецевої нейтральності для всіх операцій у 2050 році.