Некомерційна організація Latin NCAP, яка проводить оцінки нових транспортних засобів для Латинської Америки та Карибського басейну, опублікувала результати нової серії краш-тестів. Цього разу перевірці на безпеку піддали два популярних на американському ринку бюджетних кросовери - Honda WR-V та Volkswagen Nivus. Обидва випускають у Бразилії.
Протокол Latin NCAP передбачає три види тестів:
- фронтальний удар на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%;
- бічний удар візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість - 50 км/год, ширина модуля, що деформується, - 1500 мм);
- бічний удар об стовп на швидкості 29 км/год.
У всіх цих випробуваннях оцінки Honda WR-V виявилися напрочуд низькими. Захист дорослих пасажирів кросовер здатний забезпечити на 41,03%, пасажирів-дітей віком до 10 років - на 40,66%, пішоходів - на 58,82%. Загальна оцінка - одна зірка із п'яти можливих. Експерти відзначили відсутність бічних подушок безпеки та нездатність ременів безпеки надійно зафіксувати пасажирів.
Другий учасник тестів - Volkswagen Nivus - заробив максимальні п'ять зірок. Безпеку дорослих автомобіль забезпечує на 92,7%, пасажирів дітей - на 91,57%. Щодо пішоходів, то для них німецький кросовер бразильського виробництва несе небезпеку в одному випадку з двох (48,74%). Цілком ймовірно, цей недолік компенсували шість подушок безпеки, передбачені вже в базовій версії Nivus.