Американський офіс Honda презентував новий HR-V для місцевого ринку. Кросовер хоч і носить знайомий індекс, але в корені відрізняється від європейського HR-V та японського Vezel.
У «американця» зовсім інший, класичний силует, хоча пропорції загалом збережені. Звиси візуально виглядають більше. Відрізняються світлодіодні фари та ліхтарі, причому малюнок останніх нагадує «шикани» ходових вогнів на моделях Acura. У «Хонді» такий дизайн називають «спортивним та експресивним».
Кросовер використовує платформу «одинадцятого» Civic із незалежною задньою підвіскою, тоді як європейський HR-V створений на шасі компактного Fit/Jazz. «Американець» може похвалитися збільшеною колісною базою, ширшою колією та «бадьоришім» двигуном. Якщо орієнтуватися на Civic, то йдеться або про «атмосферник» 2.0 (160 к.с., 187 Нм), або про «турбочетвірку» 1.5 (182 к.с., 240 Нм), причому обидва ДВЗ поєднуються з варіатором.
При цьому європейський HR-V пропонується виключно з гібридною установкою e:HEV, що поєднує бензиновий «атмосферник» 1.5 (106 к.с., 127 Нм) з тяговим електромотором на 96 кіловат-годин (131 к.с., 253 Нм). А турбо-версія є лише у кросовера для Південно-Східної Азії.
Продаж нового HR-V стартує цього літа. Ціни та комплектації стануть відомі пізніше: у компанії говорять про термін у кілька місяців.