Перший продуктивний електромобіль бренду вступив у фінальну фазу тестування в Німеччині на Нюрбургринзі, де оцінюються всі продукти лінійки N перед надходженням у продаж. Автовиробник також має там свій європейський технічний центр, тож можна вважати, що «Nordschleife» - це другий дім виробника.
IONIQ 5 N пройшов випробування на витривалість у 10 000 кілометрів (6 213 миль) на кільцевій трасі і зараз проходить випробування на повну потужність такої ж тривалості. Повідомлеється, що інженери Hyundai встановили більші 400-мм гальмівні диски і так званий N e-Shift, який імітує восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, що встановлюється на моделях N, оснащених двигуном внутрішнього згоряння.
IONIQ 5 N має вісім внутрішніх динаміків і два зовнішніх для налаштування N Active Sound + з трьома звуковими темами: Ignition, Evolution та Supersonic. Перша з них відтворює 2,0-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом від автомобіля N з традиційним приводом, з характерними звуками «хлопків» та «вибухів». Evolution наслідує «електронне звучання» концепту N 2025 Vision Gran Turismo Concept та RN22e, тоді як Supersonic змушує гарячий кросовер звучати як винищувач.
У відео показано, як IONIQ 5 N розвиває швидкість 155 миль/год (250 км/год) в одній точці. Після того, як він завершує коло Нюрбургрингу, виявилось, що батарея не надто нагрілась, оскільки цифровий екран показує температуру 42 градуси за Цельсієм (107,6 градусів за Фаренгейтом). Водій вирішує проїхати ще одне коло, а ми нагадуємо, що «Нюрбургринг» - надзвичайно довга траса, яка має довжину 12,9 миль (20,8 кілометрів) у конфігурації «Nordschleife».
Виконавчий технічний радник компанії розповів про технологію акумуляторів нового покоління для IONIQ 5 N, що забезпечує кращу щільність енергії без збільшення розміру батареї. Альберт Бірманн пообіцяв, що запас ходу буде лише «трохи меншим», ніж у повнопривідної версії звичайної моделі, що продається сьогодні, яка пропонує 256 миль (412 кілометрів) на одному заряді за стандартом EPA. Заряджений EV має систему під назвою N Battery Preconditioning з налаштуваннями Drag and Track. Перша оптимізує температуру для максимальної потужності, а друга знижує температуру для збільшення кількості кіл.
Водії також зможуть обирати між режимами Sprint та Endurance, що є частиною системи N Race. Sprint буде спрямований на забезпечення повної потужності, в той час як Endurance збільшить запас ходу на треку. Потужність все ще залишається таємницею, хоча Hyundai раніше натякала, що IONIQ 5 N матиме десь в районі 600 кінських сил. Це має випередити KIA EV6 GT з його 576 к.с.
Додаткові подробиці будуть оприлюднені найближчими днями, напередодні світової прем'єри, запланованої на 13 липня на Фестивалі швидкості в Гудвуді, де він підніметься на знаменитий пагорб.