Hyundai Motor Group, до якої входять KIA, Hyundai та Genesis, розробляє власні надшвидкі зарядні пристрої для електромобілів. Згідно із новим звітом KED Global, постачальник електронних систем Hyundai Kefico Corp, який входить до складу групи, планує сертифікувати свої швидкісні зарядки потужністю 350 кВт у Південній Кореї.
Їхнє виробництво планують запустити ще до кінця 2023 року. Очікується, що зарядні пристрої Hyundai використовуватимуть по всій території країни.
Плани створення надшвидкої зарядної мережі для електромобілів Hyundai Motor Group оголосила у березні 2021 року. До кінця року мережа під назвою E-Pit мала налічувати 120 пристроїв, але не так сталося, як гадалося. У квітні 2021 року мережа складалася всього із 12 зарядок. Наразі їх 36 одиниць. За той же час «південнокорейська» мережа Tesla Supercharger розрослася з 33 до 106 зарядок.
Кожен термінал E-Pit оснащений чотирма-шістьма зарядними пристроями потужністю 350 кВт. Як стверджується, для поповнення батареї від 10 до 80% ємності достатньо 18 хвилин підключення. Попередньо будівництво мережі зарядок потужністю 350 кВт коштуватиме 113 млн доларів.
Ця новина з'явилася після того, як багато відомих автовиробників, включаючи Ford, GM, Mercedes-Benz, Rivian, Nissan, Honda та Polestar, оголосили про перехід на американський стандарт NACS та надання своїм електромобілям доступу до мережі Tesla Supercharger. Схоже, Hyundai Motor Group планує йти своїм шляхом. Хоча раніше генеральний директор компанії Джехун Чанг обіцяв розглянути можливість переходу на зарядки Tesla. З його слів, остаточне рішення ухвалять у березні 2024 року й воно залежатиме від клієнтів.
Тим часом у липні цього року Hyundai та ще шість автогігантів створили спільне підприємство, яке побудує власну зарядну мережу в Північній Америці. За попередніми даними, вона налічуватиме не менше 30 000 зарядних пристроїв у США та Канаді.
Для порівняння, Tesla управляє понад 45 000 нагнітачами по всьому світу. Прогнозується, що в 2030 році зарядна мережа приноситиме компанії від 10 до 20 мільярдів доларів, тобто від 3 до 6% загального доходу. Схоже Hyundai претендує на частину цих грошей.