Так званий Закон про зниження інфляції, який набув чинності в США цього року, передбачає надання податкових вирахувань покупцям електромобілів. Однак машини закордонного складання переважно не підпадають під умови цієї пільги. Тому компанія Hyundai, яка пов'язує з ринком США великі надії, була змушена прийняти рішення про будівництво підприємства в Джорджії.
На ньому, як очікується, з першої половини 2025 року збиратиметься по 300 тисяч електромобілів на рік, а розташується підприємство на захід від міста Саванна в штаті Джорджія. Оскільки корейська SK Innovation у цьому штаті має підприємство з виробництва тягових акумуляторів, не можна виключати, що надалі «земляки» скооперуються на території США.
У будівництво автоскладального підприємства у Джорджії Hyundai розраховує вкласти $5,54 млрд, причому тут же будуть вироблятися і тягові акумулятори. Церемонію, присвячену запуску цього проєкту, збираються відвідати не лише губернатор Джорджії, а й два сенатори від Демократичної партії США. У своєму нинішньому трактуванні Закон про зниження інфляції позбавляє близько 70% електромобілів, що пропонуються в США, права на надання податкового відрахування покупцям у сумі $7500 на одну машину. Усього 20 моделей легкових транспортних засобів на електротязі відповідають критеріям цього законодавчого акту. Він вимагає, щоб електромобіль, що субсидується, збирався на території США, або істотна частина його компонентів збиралася на території певних країн, у яких з американською стороною є договір про вільну торгівлю. Продукція BMW, наприклад, на території США може претендувати на «пільгову реалізацію» електромобілів.
Продукція корейських марок, яка у випадку з електромобілями поки що повністю виробляється в Південній Кореї, під ці вимоги не потрапляла, що викликало серйозне занепокоєння не тільки корейського бізнесу, а й президента країни, який вів переговори зі своїм американським колегою щодо пом’якшення вимог закону. У першому кварталі поточного року продукція Hyundai стала на ринку електромобілів США другою за популярністю після виробів Tesla, хоч і обмежувалася 9% ринку. Не бажаючи втрачати позиції в майбутньому, корейські автовиробники були змушені піти на будівництво локального підприємства зі збирання електромобілів у США.
Проблема полягає в тому, що воно почне функціонувати лише у першій половині 2025 року, а до того моменту позиції Hyundai можуть витісняти інші учасники ринку. Корейський автогігант продовжує сподіватися, що влада двох країн зможе домовитися про пом'якшення вимог до транспортних засобів, купівля яких дозволить американцям претендувати на надання податкового відрахування. У вересні обсяги продажів кросоверів Hyundai Ioniq 5 скоротилися відразу на 14% через наслідки набрання чинності закону.