Компанія Hyundai представила ультимативний електрокар RN24. Це прототип, він використовує силову установку від Ioniq 5 N, але в набагато компактнішому шасі. Низку технологій RN24 запозичує у гоночних машин. Наприклад, логіку управління силовою установкою або електронну систему Rally Mode, що розподіляє тягу між осями за аналогією з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC.
У 2012 році Hyundai запустила проект RM, метою якого стало тестування навколоспортивних технологій перед їх впровадженням у масове виробництво. Абревіатура розшифровувалася як Racing Midship і натякала на середньомоторне компонування. Уже в 2020-х з'явилися електричні RM20e і RN22e (RN - від Rolling і Hyundai N), що стали, як то кажуть, пробою пера перед виходом серійного Ioniq 5 N. Сьогоднішній RN24 - це така сама лабораторія на колесах. Причому завдання перед інженерами стояло амбітне: впихнути силову установку «Іоніка» в максимально компактне шасі.
За розмірами прототип можна порівняти з ралійним i20 N Rally1 Hybrid WRC. Колісна база у нього на 340 міліметрів коротша, ніж у Ioniq 5 N, а техніка та сама: двомоторна система з віддачею 650 кінських сил і батарея ємністю 84 кВт.год. Зміни внесено до системи охолодження, рульового механізму, плюс на машині використано логіку управління силовою установкою від гоночних Hyundai. Кнопками на кермі можна регулювати потужність, рівень рекуперації, налаштовувати чутливість педалі акселератора і баланс тяги між осями. Також на RN24 поставили електронний «ручник» e-Handbrake і звукогенератор N Active Sound+ з двома додатковими динаміками і резонаторами в задніх крилах.
У підвісці прототипу застосовуються жорсткі підрамники і ралійні амортизатори. Розподілом моменту завідує електронна система Rally Mode, що імітує роботу аналогічної механічної на i20 N Rally 1. Колеса діаметром 19 дюймів взяти у Elantra N, а спойлер - у машин для серії TCR. Важить електрокар лише 1880 кілограмів і з місця до ста розганяється швидше за 3,4 секунди. Розрахункова максималка - 240 кілометрів на годину.