Два автовиробники вирішили об'єднати свої зусилля в галузі проектування і виробництва пікапів, повідомляє корейське видання Pulse. Це рішення стало першим результатом спільної угоди про співпрацю, підписаної керівниками Hyundai і GM у вересні нинішнього року.
За попередніми даними йдеться про створення сімейства пікапів для ринку Латинської Америки, які продаватимуться під спільними брендами. Зокрема, компактні моделі Hyundai отримають аналогічні варіанти з символікою Chevrolet і GMC, а великі пікапи з американським родоводом нестимуть емблему корейського концерну.
Спільний проект дасть змогу Hyundai Group розширити продуктове портфоліо за рахунок уже перевірених конструктивних рішень і отримати додатковий прибуток на зростаючому латиноамериканському ринку. Для GM цей проект дасть змогу отримати додаткове фінансування і знизити виробничі витрати.
Після підписання початкової угоди у вересні генеральний директор GM Мері Барра і голова Hyundai Group Ийсун Чунг (Euisun Chung) знову зустрілися в США, щоб обговорити свої плани.
«Під час останньої зустрічі два лідери розглянули прогрес, досягнутий з моменту підписання меморандуму про взаєморозуміння», - повідомив представник Hyundai. - «Ми вивчаємо різні напрямки двостороннього співробітництва, від розробки транспортних засобів до майбутніх енергетичних рішень».
У звіті стверджується, що два автовиробники розглядають можливість обміну акціями для зміцнення свого партнерства, а у вересні було озвучено плани щодо спільного розроблення силових агрегатів, удосконалення ланцюжка постачань і технології «чистої» енергії, включно з воднем та електрикою, а також створення нових моделей авто.