Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai Creta, яка викликала ажіотаж, проте оновлювати її семимісну версію під назвою Alcazar автовиробник не поспішає. Як повідомляє Autocar India, її дебют очікували в середині 2024 року, але його було перенесено на кілька місяців - на вересень-жовтень. Приводом для цього нібито став невисокий попит на трирядне виконання моделі.
Індійські журналісти навели таку статистику: в середньому звичайна Сreta на п'ять місць розходиться в кількості 10 тисяч примірників на місяць, а ось трирядний Alcazar купують у сім разів гірше - не більше ніж півтори тисячі штук. Через це на складах дилерів накопичилася велика кількість нерозпроданих Alcazar, тож випускати оновлений варіант поки що недоцільно.
Відмінності Сreta від Alcazar зводяться до довжини колісної бази і кількості місць у салоні, в іншому ж кросовери ідентичні. Тож логічно припустити, що оновлення Alcazar пройде за тим самим сценарієм, що і Сreta. Зовні новинка буде схожою на «старший» Palisade, інтер'єр осучаснять, а в гаму двигунів додадуть турбомотор.
У салоні в оновленої Сreta - повністю перероблена передня панель із кластером, що об'єднує 10,25-дюймову цифрову панель приладів і екран мультимедійної системи того ж розміру з трьома варіантами оформлення. У минулому опинився і масивний козирок «приборки».
Згаданий новий турбомотор - це 1,5-літровий агрегат на 160 кінських сил, який прийшов на зміну 140-сильному. Пару йому складає семидіапазонний преселективний «робот». Інші два мотори - бензиновий «атмосферник» і турбодизель 1.5 - залишилися в строю. Перший розвиває 115 сил і працює в парі з механічною коробкою або варіатором, другому, крім «механіки», доступний шестиступінчастий автомат. Привід, як і раніше, тільки передній.
Ціни на оновлену Creta в Індії починаються від 1,1 мільйона рупій (приблизно 13 тисяч доларів) і досягають двох мільйонів (24 тисяч доларів). Семимісний Alcazar коштуватиме дорожче.