Команда «КамАЗ-Майстер» втратила іноземних спонсорів та продає гоночні вантажівки. Керівник колективу Володимир Чагін підтвердив в інтерв'ю «Матч ТВ», що продаж спортивних машин дозволить «КамАЗ-Майстер» залучити додаткові кошти та компенсувати вихід закордонних партнерів. Поки челнінський автогігант готовий позбавитися трьох вантажівок різних епох - ціни варіюються в діапазоні від восьми до шістдесяти мільйонів рублів (скільки це реально в доларах невідомо, оскільки в Россії «специфічний» курс).
За офіційним сайтом команди «КамАЗ-Майстер» та знімками прес-служби видно, що з вантажівок зникли логотипи австрійського виробника енергетичних напоїв Red Bull, американських шинників Goodyear та німецького виробника акумуляторів Varta. На бортах залишилися лише наклейки російських спонсорів і втрати треба якось поповнювати.
Керівник «КамАЗ-Майстер», семиразовий переможець ралі-марафону Дакар Володимир Чагін зізнався, що команда працює в режимі жорсткої економії і шукає альтернативні джерела поповнення бюджету. Чагін дав зрозуміти, що «КамАЗ-Майстер» неодноразово отримував запити від колекціонерів, але не розлучався з гоночними машинами, але тепер «життя змусило».
За даними «Спортбокса» поки мова йде про три гоночні вантажівки - КАМАЗ-4911 2004 року випуску (за 8,2 мільйона рублів), КАМАЗ-4326 2007 року випуску (за 10,4 мільйона рублів) і новий КАМАЗ-43509 - він обійде у 60 мільйонів рублів. Цікаво, що КамАЗ-43509 - переможець ралі-марафону «Дакар», тобто автогігант готовий розлучитися з актуальним «гоночним болідом».
Бюджет команди «КамАЗ-Майстер» формується за рахунок коштів автовиробника ПАТ КамАЗ та спонсорів, але після початку військового вторгнення участь російських та білоруських вантажівок у міжнародних змаганнях є сумнівною. Наприклад, торік команду «МАЗ-СПОРТавто» не допустили до «Дакара», і не виключено, що цього року та сама доля чекає на «КамАЗ-Майстер».