У бесіді з виданням Autohome новий керівник Aston Martin Едріан Холлмарк визнав, що продажі марки загалом у Піднебесній не виправдали очікувань, а особливо болючими стали невдачі кросовера DBX. Топ-менеджер прямо заявив, що випущена шестициліндрова версія, хоча й відповідає китайській податковій політиці, все ж «не в змозі передати динамічну сутність Aston Martin». За словами Холлмарка, це стало однією з причин слабкого попиту, тому компанія вже розробила план виправлення ситуації.
На китайському ринку DBX лінійки Straight Six дебютував наприкінці 2021 року. Автомобіль оснастили запозиченим у Mercedes-AMG GLE 53 двигуном: рядна турбошістка розвиває 435 к.с. і 520 Нм крутного моменту. Наразі така версія коштує в півтора раза дешевше за DBX із V8 і майже вдвічі дешевше за найпотужніший варіант DBX707, однак навіть при цьому ціна не стала визначальним фактором для місцевих покупців.
Щоб зацікавити китайських споживачів, Aston Martin має намір протягом найближчих півтора років випустити три нові модифікації DBX з різними характеристиками, а також суттєво оновити салон кросовера, зробивши його ще більш розкішним. У 2025 році планується масштабна реорганізація китайського бізнесу марки.
Попри жорсткі екологічні вимоги та високі податки, Aston Martin не має наміру відмовлятися від двигунів V12. Холлмарк назвав цей мотор «основою бізнесу» компанії та запевнив, що працюватиме над продовженням його життєвого циклу щонайменше до 2035 року. Під питанням залишається й майбутнє механічної трансмісії, хоча конкретних рішень поки не озвучено.
Загальна стратегія компанії також змінюється. Якщо раніше в Aston Martin планували щороку виробляти до десяти тисяч автомобілів, то тепер прогноз знижено до семи-восьми тисяч. У 2024 році було реалізовано лише шість тисяч машин. Основна мета на найближчі роки - підвищити маржинальність кожної моделі, зробивши акцент не на кількості, а на унікальності продукту й якості обслуговування.