Багато автовиробників поспішають оголосити кінцеву дату, після якої остаточно відмовляться від авто з двигунами внутрішнього згоряння. Натомість керівництво BMW не поспішає цього робити, публічно відстоюючи їх збереження.
Генеральний директор BMW Олівер Зіпс під час презентації на Rhine-Main Business Initiative у Франкфурті заявив, що люксовий бренд наразі «не хоче списувати з рахунків двигуни внутрішнього згоряння». Як пише німецька газета Frankfurter Allgemeine Zeitung, Зіпс стверджував, що неправильно «заперечувати продукти, які все ще пропонуються».
Він також торкнувся теми синтетичного палива і заявив, що важливість вже наявного автопарку недооцінюється. Водночас Зіпс стверджував, що відмова компанії встановити кінцевий термін для двигунів внутрішнього згоряння не свідчить про відсутність ініціатив бренду щодо розвитку інших технологій.
Раніше керівництво BMW стверджувало, що якщо продажі нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння буде заборонено, чимало людей просто довше зберігатимуть свої наявні автомобілі з ДВЗ, пише Motor1. Причин для цього кілька: електромобілі все ще дорожчі за свої бензинові та дизельні аналоги, а зарядна інфраструктура ще не готова підтримувати значний приплив електромобілів.
Наразі у BMW все ще є багато моделей з ДВЗ. Також BMW - один із останніх брендів класу люкс, який пропонує авто з механічною коробкою передач. Водночас частка ДВЗ від цього бренду поступово зменшується. На цей рік компанія поставила за мету, щоб транспортні засоби з нульовим рівнем викидів становили 15% від загального обсягу поставок. До кінця десятиліття, за прогнозами мюнхенської марки, кожен другий автомобіль, який вона продаватиме, не матиме ДВЗ.