KIA відкликає 121 411 гібридних та плагін-гібридних Niro через коротке замикання у приводі зчеплення, що може призвести до перегріву та пожежі.
Проблема з електронікою в гідравлічних приводах зчеплення призвела до великого відкликання автомобілів KIA. Хоча про загоряння через дану проблему поки не повідомлялося, автовиробник виявив під час випробувань, що ризик пожежі все ж існує.
Управління безпеки KIA North America вперше дізналося про проблему в січні цього року, коли воно отримало повідомлення про інцидент, у якому після того, як спалахнула сигнальна лампа гібрида, дилери виявили локальне теплове пошкодження роз'єму приводу гідравлічного зчеплення Niro Hybrid та джгута дротів.
Пізніше того ж місяця попередня оцінка виявила ще один випадок аналогічної проблеми, що виник на модулі Niro Hybrid. Автовиробник вирішив продовжити моніторинг даних дилерів та зібрати побільше деталей щодо цього інциденту.
Працюючи зі своїм постачальником, Schaeffler Automotive, автовиробник виявив корозію на друкованій платі поряд із тим місцем, де відбулося плавлення.
За допомогою сторонньої інженерної компанії було встановлено, що рідина, можливо, із зовнішнього джерела, забруднила друковані плати, в яких відбулося плавлення. Це викликало коротке замикання, яке може призвести до пожежі.
На щастя, KIA поки не відомо про будь-які загоряння автомобілів, що знаходяться в руках клієнтів. Однак відомо про три підтверджені та сім потенційних випадків локального плавлення через коротке замикання.
Починаючи з 29 вересня, офіційні дилери зв'яжуться з власниками та попросять їх повернути автомобіль до найближчого дилерського центру. Там гідравлічний привід зчеплення буде досліджено і при потребі замінено.