Власне, це не зовсім прем'єра: у Китаї цей кросовер продається ще з минулого року під назвою BYD Yuan Plus, та й на деякі інші ринки він уже встиг вийти протягом останніх кількох місяців.
Найголовніше тут - архітектура BYD e-Platform 3.0 з 800-вольтовою бортовою мережею, яка дозволяє заряджати 60-кіловатну батарею з 30 до 80 відсотків усього за півгодини. Сам елемент живлення також інноваційний - літій-залізо-фосфатний.
Паспортний запас ходу за циклом WLTP у 204-сильного передньопривідного електричного кросовера складає 510 кілометрів, але можна вибрати й простішу батарею - на 50 кВт.год. У другому випадку авто проїжджатиме близько 420 км.
Втім, найважливіше в європейському дебюті BYD Atto 3 зовсім не це. Головне - сам факт дебюту. На думку експертів, великий та красивий стенд на Паризькому автосалоні знаменує початок повноцінної експансії китайського автовиробника.