Ще кілька років тому важко було уявити, що китайський автовиробник розроблятиме електромобілі спеціально для ринку Японії. Але часи змінюються і відомий своїми мікрокарами Wuling створив кей-кар G050, який надійде у продаж в Японії.
Проєктування моделі велося за власний кошт японської компанії Japan ASF Co., Ltd, яка вклала в проєкт досить велику суму. Wuling G050, що вийшов, цілком відповідає японським кей-карам. Він має дуже скромні габарити, малесенькі колеса, сонячні панелі на даху та химерний вигляд, дуже улюблений в Азії. Що важливо, ззаду передбачені зсувні двері. Компанія також обіцяє багате оснащення та навіть зручний вантажний простір. Схоже, що Wuling G050 розглядається в першу чергу як комерційний транспорт, але не виключається і пасажирська версія.
Щодо технічної частини, то вона поки не розкривається. У Японії клас кей-карів строго обмежений потужністю. Ці машинки не можуть бути потужнішими від 64 кінських сил, і такого електромотора у Wuling поки немає. Найпотужніший електродвигун компанії, встановлений на Hongguang Mini EV Convertible, розвиває лише 41 к.с.
Wuling G050 з'явиться на ринку у квітні наступного року. І схоже, він стане ексклюзивом для японського ринку. Через п'ять років компанія має намір виробляти по 100 тисяч G050 на рік.