Тюнінг-ательє Bavarian Econs побудувало електричний рестомод на базі купе BMW 02 Series. «Дводверка» 1966-1977 років вважається провісником сучасної третьої серії. Побудована на базі седана BMW Neue Klasse, вона була першим автомобілем бренду із двигуном із турбонаддувом.
Під капотом у рестомоду встановлений електродвигун віддачею 161 к.с. та 170 Нм крутного моменту. Елементи електричної силової установки розташували у багажному відділенні. Від 0 до 100 км/год автомобіль масою 1150 кг прискорюється за 6,2 секунди. Максимальна швидкість рестомоду - 241 км/год.
Запас ходу заявлено на рівні 200 км. Завдяки 400-вольтовій архітектурі до 80% ємності батарея поповнюється аз 45 хвилин.
Зовні - це те ж саме культове купе. У салоні рестомоду встановлені спортивні ковші, обтягнуті шкірою. Вінтажне рульове колесо сусідить із новими приладами, які відображають специфічні для електромобіля показники. Наприклад, залишкову ємність тягової батареї та запас ходу.
Орієнтовна вартість електричного ретро-купе - 180 000 євро. За ці гроші у Німеччині можна придбати два нові BMW M3 або флагманський кросовер BMW XM.
Базову версію рестомоду тюнер планує випускати серійно. Тоді 250-сильну версію купе виготовлять лише у п'яти одиницях.