Пікап Deepal Hunter K50 став першою моделлю такого типу в історії молодого бренда Deepal, який належить до екосистеми китайського гіганта Changan. Дебют новинки відбувся не на домашньому ринку в Китаї, як це було би логічно очікувати, а на автосалоні в Бангкоку. Вибір Таїланду як стартового майданчика для Hunter K50 пояснюється як стратегічним інтересом Changan до ринку Південно-Східної Азії, так і специфікою самої моделі, яка має шанси на популярність у регіоні, де високий попит на пікапи з альтернативними силовими установками.
Hunter K50 побудовано на основі моделі Peugeot Landtrek, але повністю переосмислено з точки зору силового агрегату та позиціонування. Це послідовний (або серійний) гібрид із розширеним запасом ходу - так званий REEV (range-extended electric vehicle). Основу його силової установки становить 2,0-літровий турбодизель потужністю 184 кінські сили, що працює виключно як генератор для підзарядки батареї або живлення електромоторів. Безпосередньо на колеса він не передає крутного моменту, тому рух пікапа забезпечується парою електродвигунів сумарною потужністю 272 кінські сили. Така конфігурація дозволяє Hunter K50 розганятися з місця до 100 кілометрів на годину за 7,9 секунди, що є вражаючим показником для середньорозмірного пікапа, й забезпечує максимальну швидкість у 160 кілометрів на годину.
Однією з ключових переваг моделі є економічність. За даними виробника, витрата пального в змішаному циклі становить лише 1,3 літра на 100 кілометрів. Літій-іонна батарея ємністю 31,18 кВт-год дозволяє долати до 131 кілометра в повністю електричному режимі, а загальний запас ходу завдяки гібридній системі сягає 900 кілометрів.
У конструкції моделі використано рамну платформу, яка забезпечує необхідну витривалість для роботи в умовах бездоріжжя або перевезення вантажів. Також у розпорядженні Hunter K50 повний привод, незалежна передня підвіска й залежна задня - архітектура, що робить пікап відповідним як для міського середовища, так і для польових умов.
У Таїланді новинку оцінили в 1 099 000 батів, що за поточним курсом становить приблизно 30 000 доларів США. Важливо, що ця ціна є доволі конкурентоспроможною порівняно з іншими пікапами на ринку, особливо з огляду на гібридну технологію та запас ходу в електричному режимі.
Що стосується планів на інші ринки, то наразі компанія Deepal не підтвердила експортні наміри щодо Hunter K50, однак експерти не виключають можливого виходу моделі на інші азійські ринки, а згодом - і на Близький Схід чи Південну Америку. У контексті глобального переходу до електрифікації комерційного транспорту, поява дизельного REEV-пікапа може стати цікавим компромісом між класичними ДВЗ-моделями та повністю електричними машинами, які все ще обмежені інфраструктурно в ряді країн.