Світ реклами може бути дуже своєрідним, і нерідко між автовиробниками в ньому спалахують справжні війни. Один із таких прикладів стався у Великій Британії, де Renault, намагаючись прорекламувати новий електричний кросовер Scenic E-Tech, вирішила кинути виклик Tesla.
Компанія встановила цифрові рекламні щити, на яких було зображено її позашляховик разом із заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що говорив наступне:
«Новий Renault Scenic ставить Tesla Model Y у незручне становище завдяки своїй ціні та запасу ходу».
Ці білборди спеціально розмістили поряд з електрозаправними станціями, щоб їх могли бачити власники електрокарів Tesla.
У пресрелізі Renault пояснюється, що цей сміливий хід «обов'язково дасть власникам Tesla привід для роздумів».
Запас ходу Renault Scenic E-Tech становить 600 кілометрів, що на 40 кілометрів більше, ніж у Tesla Model Y у найдорожчій версії.
При цьому французький автомобіль приблизно на 5 тисяч фунтів дешевший за свого американського конкурента. Таким чином, у цій агресивній рекламі маркетологи Renault не перебільшують, а просто озвучують факти.