Компанію Xiaomi звинувачують у завідомо неправдивій рекламі

Компанію Xiaomi звинувачують у завідомо неправдивій рекламі

07 травня 2025
1

Китайська компанія Xiaomi опинилася під шквалом критики після запуску додаткової платної опції для свого флагманського електромобіля SU7 Ultra. Йдеться про вуглепластиковий капот із двома масивними вентиляційними отворами, який пропонується покупцям за додаткові 42 тисячі юанів, що на момент публікації еквівалентно приблизно 5800 доларам США. Як з'ясувалося, незважаючи на ефектний зовнішній вигляд і гучні рекламні обіцянки щодо поліпшення аеродинамічних характеристик, опція не дає реальної технічної переваги, через що викликала розчарування серед перших власників.

За словами журналістів видання CarNewsChina, новий капот вироблений методом гарячого пресування й справді дозволяє трохи знизити масу автомобіля - всього на 1,3 кілограма. Проте зниження ваги виявилося єдиною реальною зміною, яку відчуває власник після встановлення капота. Заявлена Xiaomi «аеродинамічна функція» отворів-«ніздрів» фактично виявилася суто декоративною. Більше того, деякі власники SU7 Ultra самостійно провели неформальні тести за допомогою побутових повітродувок і переконалися, що крізь отвори практично не проходить повітря. Висновки розчарованих покупців були опубліковані в китайських соцмережах, де користувачі звинуватили виробника в навмисно оманливій рекламі, яка створює враження функціональної корисності там, де її фактично немає.

На момент публікації Xiaomi офіційно не прокоментувала ситуацію й не надала жодних технічних роз'яснень чи спростувань. Мовчання компанії лише підсилює обурення в мережі, де активно обговорюється не лише технічна неспроможність додаткової опції, а й сам підхід до клієнта, якого дехто вже називає «нечесним і маркетингово маніпулятивним».

Контекст ще більше загострюється на тлі паралельного скандалу з іншим китайським виробником електромобілів - компанією Avatr. Один з найвідоміших китайських автоблогерів провів незалежне тестування седана Avatr 12 в аеродинамічній трубі й виявив, що реальний коефіцієнт лобового опору моделі на цілих 30% вищий, ніж заявлено виробником. Обидві ситуації - і з Xiaomi, і з Avatr - яскраво демонструють проблеми з прозорістю маркетингової комунікації та технічною чесністю у стрімко зростаючому сегменті китайських електромобілів.

На тлі такої критики стає зрозуміло, що для китайських автовиробників, які виходять або вже активно присутні на міжнародному ринку, питання довіри до бренду є надзвичайно чутливим. У випадку з Xiaomi очікування були ще вищими через репутацію компанії у сфері споживчої електроніки, де вона зарекомендувала себе як виробник, що поєднує технологічність, інноваційність і відносно демократичну ціну. Однак випадок із SU7 Ultra може стати прикладом того, як агресивний маркетинг, що обіцяє більше, ніж справді забезпечує продукт, здатен серйозно підірвати довіру навіть найвідданіших споживачів.

У найближчій перспективі можна очікувати або офіційної відповіді компанії Xiaomi, або коригування маркетингової стратегії щодо електромобілів серії SU7. Для глобального позиціонування бренду, особливо на таких вимогливих ринках, як Європа чи США, прозорість і технічна відповідність заявленим характеристикам мають принципове значення. Як показує ситуація з карбоновим капотом, навіть незначна, але помітно переоцінена деталь може перетворитися на гучний скандал у сучасному цифровому середовищі, де інформація поширюється миттєво, а репутаційні втрати можуть мати довгострокові наслідки.

Джерело: CarNewsChina
Фото: Xiaomi

Обговорення новини

No Mercy  

Лохів розвели на $6000 просто так

-4ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація