Компанія Maserati представила кросовер Grecale

23 березня 2022
0

Новинка оснащена двигуном V6 Nettuno від моделі MC20, восьмидіапазонним автоматом та повним приводом із самоблокувальним диференціалом позаду. Найбільш «потужна» модифікації Grecale Trofeo розганяється до «сотні» за 3,8 секунди - як і BMW X3 M Competition.

Розміри Maserati Grecale («Грекаль» – це холодний середземноморський вітер, що віє з острова Мальта) у початковій версії GT – 4846x2163x1670 міліметра.Відстань між осями – 2901 міліметр. Тобто за габаритами новинка потрапила якраз між Levante та Alfa Romeo Stelvio, з яким вона ділить задньопривідну платформу Giorgio. Візуально кросовер виділяється заниженою, проте досить широкою, решіткою радіатора, чистотою форм, «нотками» з вуглепластику та «бумерангами» ліхтарів, створеними під натхненням від купе 3200 GT (1998–2002).

Загалом у «Грекаля» буде три версії: GT, Modena та Trofeo. Усі - із восьмидіапазонним автоматом. Перші дві оснащені помірно-гібридною «турбочетвіркою» 2.0 потужністю 300 та 330 кінських сил відповідно. У Trofeo під капотом стоїть Nettuno V6 3.0 з двома турбокомпресорами, що видають 530 сил та 620 Нм моменту. Початково цей двигун з форкамерною системою запалення розроблявся піл купе MC20 (630 к.с., 730 Нм), тому адаптація під мейнстримовий Grecale позбавила його низки «фішок».

Як мінімум, тут немає системи змазки з сухим картером, а правий ряд циліндрів деактивується на крейсерських швидкостях для економії палива. Але збережені і подвійне запалення, з передкамерною системою, як і у болідів Формули-1, так і з традиційною іскровою. З таким двигуном кросовер набирає сотню за 3,8 секунди - як і BMW X3 M Competition, та залишає позаду Porsche Macan GTS. Молодша та середня версії «Грекаля» витрачають на розгін до ста 5,6 та 5,3 секунд відповідно.

Привід у Maserati Grecale повний, з динамічним розподілом моменту між осями, причому на «зарядженій» версії Trofeo вся доступна тяга може йти тільки на задні колеса. Спортивності кросовер додає і система Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) - аналог маздовської G-Vectoring Control.

Суть роботи цього налаштування проста: у поворотах VDCM оцінює ймовірність зносу передньої осі, за необхідності знижуючи подачу моменту або вибірково задіює гальмівні механізми.

Для Grecale доступні самоблокувальний диференціал задньої осі та пневмопідвіска з діапазоном регулювань дорожнього просвіту 65 міліметрів. Гальма - з чотирьох-або шестипоршневими супортами. Їздових режимів п'ять: Comfort, GT, Sport, Corsa (тільки для Trofeo) і Off-road.

У салоні розатшовані: мультимедіа на ОС Android Automotive з двома екранами діагоналлю 10,25 дюйма, аудіосистема Sonus faber з 14 або 21 динаміком, а на передній панелі встановлений смарт-годинник.

Згідно з новою стратегією, у Maserati Grecale буде і повністю електричний варіант Folgore, відрізнити який можна за ексклюзивним відтінком кольру Rame Folgore. Відомо, що електрокросовер буде оснащений 400-вольтовою батареєю ємністю 105 кіловат-годин, а його силова установка розвиватиме 800 Нм тяги.

На європейському ринку «звичайні» версії кросовера з'являться у першій половині 2022-го. У США, Канаді та деяких країнах Латинської Америки – до осені. Електричні Grecale Folgore надійдуть у продаж лише через рік після паливних версій.

Джерело: Maserati

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація