Компанія Volvo братиме гроші за оновлення своїх електрокарів

Компанія Volvo братиме гроші за оновлення своїх електрокарів

27 грудня 2022
1

У 2022 році компанія BMW оголосила про те, що має намір надавати деякі функції у своїх моделях за додаткову плату. Передбачалося, що виробник випускатиме однакові машини, в яких клієнти зможуть докуповувати різні опції віддалено. Таке рішення викликало резонанс у суспільстві. Після BMW компанія Mercedes-Benz анонсувала опцію за 1 200 доларів на рік, яка зможе збільшити потужність електрокарів марки.

Минулого місяця аналітики компанії UBS вивчили це питання і дійшли висновку, що ринок додаткових підписок та послуг для автомобілів до 2030 року становитиме 700 мільярдів доларів щороку. Це дуже велика сума, але вона тьмяніє перед більш раннім розрахунком, де у фахівців вийшло 2 трильйони доларів на рік.

У той же час головний операційний директор компанії Volvo Бьорн Аннуолл заявив, що шведська марка піде стопами BMW. Щоправда, просити гроші вона буде лише за справді важливі речі та оновлення.

«Ми не проситимемо людей, які купили автомобіль за 100 000 доларів, заплатити ще 10 доларів за обігрів сидінь», - заявив Бйорн Аннуолл.

Іншими словами, у Volvo збираються брати гроші з клієнтів тільки за дійсно важливі і потрібні речі. Наприклад, коли інженери та програмісти компанії доведуть власний автопілот до ідеалу, за його користування клієнтам доведеться заплатити.

Джерело: UAMotors

Обговорення новини

NISOLEK  

Опції за підпискою це вже невідворотне. Компанії шукають нові способи заробітку, через те що електрокари мають меншу кількість запчастин/комплектуючих, через що більш надійні і навіть заплановане старіння не врятує. Тобто будуть нижчі продажі запасних частин у порівнянні з теперішніми, а як ми знаємо на запчастинах бренди заробляють більше ніж на авто. Ліцензій на виробництво запчастин теж буде менше продаватись. Тому описані у статті опції за підпискою це, нажаль, наше майбутнє.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація