Компанія Volvo Trucks представила нову рекламу із закоханими вантажівками

Компанія Volvo Trucks представила нову рекламу із закоханими вантажівками

13 жовтня 2022
0

Шведський автомобільний концерн Volvo Trucks представив нову рекламу свого бестселера Volvo FH у вигляді мініісторії любові, яка розгортається між двома вантажівками.

У ролику розповідається про особливості продукту, що становлять економічний пакет I-Save, включаючи двигун з турбокомпресором, I-Shift, I-See, I-Torque, а також покращений аеродинамічний дизайн.

«Економія палива та задоволення від водіння часто розглядаються водіями вантажівок як дві протилежності. Простіше кажучи, ви не можете мати і те, й інше. Але завдяки інноваціям Volvo в галузі економії палива дійсно можна поєднати задоволення та ефективність», - пише портал PR Newswire.

Пакет I-Save був представлений клієнтам у 2019 році і відтоді успішно продається Volvo Trucks. Поєднання його функцій може спричинити економію палива до 13%.

«Ми дуже пишаємося функціями I-Save, і за допомогою цієї історії кохання ми хочемо приділити цим функціям ту увагу, на яку вони заслуговують», - підкреслив менеджер з продукції двигунів Volvo Trucks Пітер Франзен.

За інформацією порталу, ролик було знято у Хорватії, і всі реальні дії відбувалися у безпечних умовах на закритій території.

Volvo Trucks не вперше демонструють цікавий підхід до реклами своєї продукції. Досі найвідомішим роликом є відео з актором Жан-Клодом Ван Даммом, який робить шпагат на вантажівках, що роз'їжджаються. Зняту у 2013 році рекламу на YouTube-каналі виробника переглянули 116 мільйонів людей.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація