Агентство Reuters опублікувало матеріал, в якому звинуватило корейського виробника Hyundai у залученні нелегальної дитячої праці на своєму флагманському заводі в Алабамі, США.
Завод під назвою SMART поставляє запчастини для автомобілів Hyundai і є дочірнім підприємством компанії. Як з'ясували журналісти, керівництво наймає працівників віком від 12 років. Інформація виплила після того, як у Reuters дізналися про зникнення дитини-мігранта з Гватемали у лютому. Поліцейські, які знайшли 13-річну дівчинку, з'ясували, що вона разом зі своїми братами 12 і 15 років не ходила до школи, бо працювала на заводі. Судячи з усього, джерелом видання є інформатор всередині поліції.
Після публікації звіту Reuters компанія опублікувала відкриту заяву, в якій стверджує що «не терпить незаконної практики найму на роботу в жодному підрозділі Hyundai» і заперечує будь-які звинувачення в тому, що вона свідомо працевлаштувала будь-кого, хто не має права на роботу.
«У нас є політика та процедури, які вимагають дотримання всіх місцевих, державних та федеральних законів», - йдеться у коментарі.
Hyundai каже, що для заповнення робочих місць покладається на агенції тимчасової праці та очікує, що «ці агенції дотримуватимуться закону під час найму та розміщення працівників у її приміщеннях».
Наразі журналісти не змогли з'ясувати, скільки саме дітей працювало в SMART і скільки їм платили. Кілька неповнолітніх є дітьми іммігрантів і залишилися без школи, щоб працювати довгі години на фабриці, щоб вижити. Неясно й те, чи буде якась державна установа висувати звинувачення проти Hyundai або SMART.
«Споживачі повинні бути обурені. Вони повинні знати, що ці автомобілі будуються, принаймні частково, робітниками, які є дітьми й повинні ходити в школу, а не ризикувати життям і здоров'ям, тому що їхні сім'ї відчайдушно потребують доходів», - заявив агентству Reuters Девід Майклс, колишній помічник міністра праці з питань безпеки та гігієни праці.
В Hyundai не відповіли на запити про коментар для Reuters. Видання зазначає, що цей скандал може негативно позначитися на подальшій репутації компанії, яка саме зібралась розширювати свою присутність у США.