Прототип Genesis отримає V8, зібраний із двох «ралійних» двигунів. Бос гоночного підрозділу Hyundai Сиріл Абітебуль підтвердив журналістам, що спортпрототип GMR-001 для перегонів на витривалість отримає восьмициліндровий турбомотор. Фахівець зізнався, що спочатку Genesis хотів зробити ставку на V6, але через брак часу довелося піти простішим шляхом і взяти готові агрегати від ралійних машин WRC.
Регламент перегонів на витривалість LMDh обмежує тільки комбіновану віддачу силової установки 500 кіловатами (680 к.с.) і вимагає використовувати стандартні коробки передач Xtrac з мотор-генератором Bosch і батареєю Williams Advance Engineering. А ось тип бензинового двигуна учасники обирають самі, тому для Genesis GMR-001 могли розглядати різні варіанти.
На думку Абітебуля, V8 із ралійних «турбочетвірок» дасть змогу успадкувати переваги у вазі, енергоефективності та навіть зручності обслуговування в разі виникнення проблем. І все-таки головним аргументом на користь V8 був час розробки: створення нового V6 за 14 місяців - великий ризик. Зробити V8 із двох рядних «четвірок» - відпрацьований механізм. Так чинила, наприклад, BMW, взявши пару двигунів для болідів DTM.
Спортпрототип Genesis дебютує у 2026 році, і корейська марка націлена на перемогу в «Ле-Мані». Складові успіху начебто є: шасі розробить іменита фірма Oreca, основою для двигуна слугуватиме успішний «ралійний» агрегат, а одним із гонщиків буде Андре Лоттерер - триразовий переможець марафону. Однак за всю історію «24 годин Ле-Мана» його вигравали тільки три команди не з Європи (Ford, Mazda і Toyota), тож південнокорейській марці доведеться нелегко.