Крадіжки Hyundai та KIA продовжуються попри протидію автовиробників

Крадіжки Hyundai та KIA продовжуються попри протидію автовиробників

13 травня 2023
2

Майже три місяці тому Hyundai та KIA представили програмне забезпечення, яке було розроблено, щоб запобігти епідемії крадіжок їхніх транспортних засобів, спричиненій недоліком безпеки, який був виявлений у TikTok та інших соціальних мережах. Але це все ще не розв'язало проблему, повідомляє Autoblog.

Дані з семи міст США, зібрані Associated Press, показують, що кількість крадіжок Hyundai та KIA все ще зростає, попри зусилля компаній усунути проблему. Тож майже 8,3 мільйона автомобілів досі є відносно легкою мішенню для злодіїв.

Від Міннеаполіса, Клівленда та Сент-Луїса до Нью-Йорка, Сіетла, Атланти та Гранд-Рапідса, штат Мічиган, поліція повідомила про значне збільшення випадків крадіжок Hyundai та KIA протягом квітня. Восьме місто, Денвер, яке раніше найбільше постраждало від спалаху крадіжок, повідомило про зниження на 23% порівняно з рівнем 2022 року, але все ще зазнало великої кількості крадіжок.

Цього року поліція Міннеаполіса отримала 1899 заяв про викрадення автомобілів KIA та Hyundai, що майже у 18 разів більше, ніж за аналогічний період 2022 року.

Hyundai та KIA заявили, що прискорюють розповсюдження програмного забезпечення, при цьому Hyundai стверджує, що щодня встановлює його на 6 000 автомобілів. Компанія заявляє, що використовує пряму пошту, телефонні дзвінки, цифрову рекламу та соціальні медіа, щоб звернутися до власників постраждалих автомобілів.

Іра Габріель, представник Hyundai, сказав, що компанія намагалася видалити з соціальних медіа відеоінструкції, які показують, як викрасти автомобілі.

«Але, як тільки з'являються нові, - каже Габрієль, - з'являються нові хвилі крадіжок».

Органи безпеки кажуть, що розгортання програмного забезпечення компаній було занадто повільним. З 4,5 мільйонів автомобілів KIA, які мають бути виправлені, встановлено програмне забезпечення на 210 000 одиниць - майже 5%. KIA каже, що надіслала повідомлення приблизно 2,8 мільйона постраждалих власників і очікує повідомити їх усіх до кінця цього місяця.

Для Hyundai ця цифра становить близько 225 000 з 3,8 мільйона автомобілів - приблизно 6%. Hyundai заявив, що очікує зв'язатися з усіма постраждалими власниками транспортних засобів до 18 травня.

Постраждалі автомобілі компаній, а це моделі з 2011 до початку 2022 модельного року, не були обладнані протиугінним іммобілайзером. Такий пристрій містить комп'ютерний чіп у ключі, який має бути розпізнаний іншим чіпом у рульовій колонці перед тим, як запустяться двигуни.

Хоча більшість автовиробників встановлюють такі чіпи роками, Hyundai і KIA відмовились від їх встановлення на багатьох моделях, що дозволяє злодіям використовувати прогалину в безпеці. У 2015 модельному році іммобілайзери були стандартними для 96% моделей інших виробників, але лише для 26% моделей Hyundai та KIA, повідомляє Інститут страхування дорожньої безпеки.

Джерело: 24tv.ua

Обговорення новини

O167  

А що розповістимуть наші ділери корейців?

+4ВІДПОВІСТИ  
deavy  

Цікаво було б дізнатись, чому вони вирішили відмовитись від іммобілайзерів.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація