Компанія Chery поділилася новою інформацією про свій спільний проект з Huawei, стильний кросовер Dasheng, який буде продаватися в Китаї під суббрендом Jetour. Цього разу марка розкрила специфікації новинки, включаючи потужну тримоторну гібридну версію, а разом показала ще й салон з 15,6-дюймовим безрамковим планшетом. Дизайн та технічна начинка - власна технологія Chery, а IT-гігант Huawei відповідав за розробку всієї бортової електроніки.
Фотографії інтер'єру опубліковано вперше. Центральне місце на передній панелі займає великий горизонтально орієнтований планшет без рамок, діагональ якого становить 15,6 дюйма. Ще один екран розташований перед водієм, його діагональ дорівнює восьми дюймам - на нього виводиться швидкість та інші показання приладів. Також вже в базовому виконанні Jetour Dasheng обладнано проекційним дисплеєм з доповненою реальністю.
У кросовера є інші особливості. Наприклад, сенсорні екрани керування кліматом винесені на двері, а для переднього пасажира передбачено висувну підставку для ніг. Заявлено і безконтактне відчинення дверей за допомогою смартфона та технології Near field communication (NFC). Серед іншого обладнання - адаптивний круїз-контроль, а потім Huawei впровадить автопілот третього рівня за шкалою SAE, який дозволяє прибирати руки з керма.
Що ж до начинки, то мотори Dasheng знайомі за іншими моделями Chery. Так, базовим двигуном став 1,5-літровий «наддувний» агрегат потужністю 156 кінських сил, який поєднується з шестиступінчастою «механікою», або з «роботом» з двома зчепленнями. Альтернативною служить «турбочетвірка» об'ємом 1,6 літра, що розвиває 197 кінських сил, що працює у тандемі з преселективним «роботом». Привід обох версій лише передній.
На вершині гами розташувався повнопривідний гібрид із установкою Kunpeng DHT, що складається з турбодвигуна 1.5 та двох електромоторів, які сумарно видають 326 кінських сил. Ємність батареї становить 19,27 кіловат-години, так що такий автомобіль може проїхати на одній електроенергії значні для гібрида 100 кілометрів. При комбінованій роботі ДВЗ та електромоторів витрата палива становить лише 1 літр на 100 кілометрів.
Старт продажів Jetour Dasheng у Китаї запланований на другу половину 2022 року, ціни оголосять ближче до запуску.