Кросовер FIAT Pulse отримав заряджену версію від Abarth

Кросовер FIAT Pulse отримав заряджену версію від Abarth

12 червня 2025
3

Презентовано новий FIAT Pulse Abarth. Недорога модель вирізняється яскравим дизайном, багато оснащена і доволі швидка.

Заряджена версія FIAT Pulse стала першим кросовером від Abarth. Тепер модель пройшла оновлення і дебютувала в Бразилії, а її подробиці розкрили на офіційному сайті концерну Stellantis.

Новий FIAT Pulse Abarth пізнається, передусім, за зміненою передньою частиною в стилістиці Maserati. Кросовер отримав «пащу» решітки радіатора та агресивніший передній бампер. Також встановили нові 18-дюймові диски і додали червоного декору. Заднє скло прикрите спойлером.

У салоні FIAT Pulse Abarth встановили шкіряні спортивні сидіння. Внутрішнє оздоблення покращили, а також додали вставок «під карбон» та червоних акцентів.

Комплектація FIAT Pulse Abarth багатша, аніж у стандартної моделі - є панорамний дах, безключовий доступ, цифровий щиток приладів, 10,1-дюймовий тачскрін, клімат-контроль, камера, парктронік, датчики дощу та світла, системи автоматичного гальмування та контролю смуги руху.

Новий FIAT Pulse Abarth зберіг 1,3-літровий турбомотор потужністю 185 к.с., який здатен працювати на бензині або етанолі. Із 6-ступінчастим автоматом розгін до 100 км/год займає 7,6 с, а максимальна швидкість становить 215 км/год. Ціна FIAT Pulse Abarth в Бразилії становить 158 тис. реалів ($24 500) - на рівні Renault Duster.

Джерело: Фокус
Фото: Stellantis

Обговорення новини

Whiteheaven 70  

Швидше за все, тут мова йде про 1.3-літровий турбо двигун Stellantis GSE-T4, або його новітню модифікацію, яка трохи відрізняється від нього.
Цей агрегат вироблявся концерном Stellantis з 2018 по 2022 роки та встановлювався на такі популярні моделі як Fiat 500X, а також Jeep Compass та Renegade. Цей мотор досить швидко поступився своїм місцем гібридної версії під індексом GSE-T4xe.
Цей турбомотор не набув широкого поширення та інформації про нього мало.
Важливо не економити на обслуговуванні або швидко вийде система MultiAir.
Так як відремонтувати у нас її неможливо, доведеться змінювати головку блоку циліндрів повністю.
Низка власників на профільних форумах скаржиться на невисокий ресурс ланцюга ГРМ.
Також цей агрегат має складну та досить примхливу систему очищення вихлопу.
А щодо коробки передач, то, якщо начистоту, тут використовується не одна, а дві коробки:
1). На фото тут, швидше за все, 9-ступінчаста автоматична коробка ZF 9HP28, яка випускалася в Америці з 2014 по 2018 роки і встановлювалася на Fiat 500X і аналогічний Jeep Renegade у поєднанні з агрегатом 1.4 MultiAir під автомобільним концентом StenTan8.
Насамперед це дуже рідкісна коробка, яка на нашому ринку не зустрічається.
У перші роки фіксувалися випадки мимовільного переходу кпп у нейтраль.
Настійно потрібно оновлювати мастило частіше або соленоїди швидко заб'ються продуктами зносу.
Через особливості конструкції акпп не терпить довгої їзди на високих обертах.
Слабким місцем всіх автоматів цієї серії є втулки та гумові прокладки.
2). Швидше за все, це 6-ступінчастий преселективний робот Fiat C635 DDCT, який виробляється в Італії ще з 2010 року і встановлюється на такі популярні моделі, як Fiat 500X, Jeep Renegade, Alfa Romeo Giulietta. Ця РКПП оснащена парою сухих зчеплень і системою управління BorgWarner і Magneti Marelli.
Це не найнадійніший робот і на профільних форумах на нього багато скарг.
Основні проблеми завдає блок сухих зчеплень, вони тріскаються від перегріву.
Ще в цьому блоці зчеплень відносно часто руйнуються підшипники.
Багато клопоту тут може завдати і електро-гідравлічна система управління.
Найчастіше в ній лопаються шланги та знайти у продажу запчастини для неї не так просто.
Так що, я б сказав, що тут є над чим серйозно подумати!

+2ВІДПОВІСТИ  
Mihass  

Whiteheaven 70, чувак, ти хто? Термінатор? По стільки строчити... апупіти.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
TanDEN  

Mihass, Chat GPT...

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація