Німецька марка Opel тихо «оновила» кросовер Mokka другої генерації. У європейських конфігураторах марки змінилися характеристики топової бензинової версії з двигуном 1.2 PureTech.
Немає сумнівів, що Mokka дістався французький агрегат третього покоління з новим турбокомпресором. Модернізована «турботрійка» Puretech об'ємом 1,2 літра дебютувала на кросоверах Peugeot минулого року. Тоді йшлося про роботу у складі гібридної системи, причому французи навіть змінили трансмісію, прибравши 8-ступеневий «автомат» Aisin на користь 7-ступенеіого «робота».
Opel Mokka «зайвих» змін по агрегатах немає: оновлений кросовер пропонується тільки з 6-ступеневою «механікою». Варіант з 8-діапазонним «автоматом» поки що зберіг стару 130-сильну «турботрійку». З потужнішим двигуном розгінна динаміка не покращилася: стартовий ривок з місця до 100 км/год займає ті ж 9,1 секунди. Витрата пального у змішаному циклі становить 5,0-5,7 літра на 100 кілометрів.
Згодом модернізований турбомотор Puretech напевно з'явиться на всіх моделях концерну Stellantis і цьому класі, у тому числі на новому кросовері Jeep Avenger.