З жовтня європейським покупцям Suzuki S-Cross пропонують гібридну модифікацію на основі безнаддувної «четвірки» об'ємом 1,5 літра. У таких кросоверів може бути передній чи повний привід, але в іншому техніка безальтернативна: Suzuki робить ставку на схему з тяговою батареєю ємністю 0,84 кіловат-години та «роботом».
Нове покоління Suzuki S-Cross пропонувалося лише з турбомотором 1.4 (129 сил, 235 Нм). Однак безнаддувний агрегат повернувся в гамму у вигляді гібрида: «четвірка» об'ємом 1,5 літра видає 115 кінських сил, працює у зв'язці з нехитрим 6-ступінчастим «роботом», а за спритність трансмісії буде відповідати 33-сильний електромоторчик на вихідному валу трансмісії.
«Ємність» тягової батареї (0,84 кіловат-години) передбачає, що без активації двигуна внутрішнього згоряння гібридний Suzuki S-Cross далеко не поїде. Витрата палива теж не видатна: залежно від типу приводу кросовер, що поважчав на 73 кілограми, витрачає 4,33-4,83 літра бензину на 100 кілометрів пробігу в змішаному циклі. Виграш у випадку модифікації з турбомотором і «механікою» - всього 0,09 літра на 100 кілометрів, причому 1,4-літровий Suzuki S-Cross динамічніший і тяговіший.
У Великобританії Suzuki пропонує дві версії гібридного S-Cross: передньопривідна коштує 26749 фунтів стерлінгів, повнопривідна - 31549 фунтів стерлінгів. Переплата щодо версії з турбомотором складає 1750 фунтів стерлінгів.