Дослідження, проведене Університетом американського штату Огайо, показало, що квадратні автомобілі більш небезпечні для пішоходів, ніж обтічні. Пішоходи, збиті «квадратними» автомобілями, з більшою ймовірністю отримають серйозні травми або загинуть, ніж пішоходи, збиті більш обтічними автомобілями.
Під час дослідження було проаналізовано дані 120 000 дорожньо-транспортних пригод за участю пішоходів у США з 1999 до 2016 року. Пішоходи, збиті квадратними автомобілями, отримують травми голови, шиї та грудної клітки та частіше гинуть.
Різниця в рівні травм та ймовірності смертності була особливо помітна при ударах об передню частину машин.
Дослідники вважають, що ця різниця пов’язана з тим, що квадратні автомобілі мають гостріші та міцніші грані, які завдають серйозніших травм пішоходам.
При цьому рубані форми знову входять у моду. Водночас, дизайн автомобілів може мати важливе значення для безпеки пішоходів. Виробники автомобілів повинні враховувати цей фактор під час розробки нових моделей.