Оголошений влітку Туреччиною торговий бар'єр з введення додаткових мит у 40% на електромобілі та інші транспортні засоби з Китаю у ці дні отримав продовження.
Торгово-митне протистояння розвинутих країн з Китаєм почало загострюватися. За повідомленням Xinhua News Agency (Сіньхуа новини), 8 жовтня, Міністерство комерції КНР подало запит на проведення консультацій з Туреччиною у Світовій організації торгівлі (СОТ).
Цікаво, що розмір митного тарифу щодо імпорту китайських електромобілів на 5% менший від введеного днями європейського 45-відсоткового.
На порядок денний винесено питання мита та видачі ліцензій на імпорт китайських електромобілів та інших транспортних засобів. Про це заявили у Міністерстві комерції КНР.
«Вказані дискримінаційні заходи є порушенням правил СОТ і є типовою протекціоністською практикою», - зазначив офіційний представник китайського відомства.
Анкара тим часом твердо стоїть на захисті національного автопрому, намагаючись підтримати власний продукт - електромобіль Togg T10X, що з'явився торік.
І хоча Китай закликав Туреччину суворо дотримуватися своїх зобов'язань у рамках СОТ і негайно виправити помилкові дії, переговори у СОТ навряд чи матимуть успіх.
Натомість Китай вже попередив, що у разі нульового результату він «вживе всіх доступних заходів для захисту законних прав та інтересів своїх національних галузей». Щоправда, в деталі щодо протидії не вдавався.