Згідно з новим німецьким дослідженням, Китай значною мірою субсидує сектор зелених технологій, але компанія BYD при цьому є улюбленою у державних структур, отримавши субсидії на суму «щонайменше» 3,7 мільярда доларів.
Згідно з новим дослідженням, яке вперше опублікувало Bloomberg, компанія BYD отримала цю значну суму прямих державних субсидій у рамках прагнення китайського уряду стати лідером у світі електромобілів та інших чистих технологій.
Німецький Кільський інститут світової економіки повідомив, що BYD отримав 220 мільйонів євро у 2020 році та 2,1 мільярда євро лише через два роки. При цьому прямі субсидії зросли з 1,1% у 2020 році до 3,5% у 2022 році. Крім того, автори дослідження стверджують, що BYD отримує значно більше надбавок за купівлю електромобілів у Китаї порівняно з іншими вітчизняними виробниками, такими як GAC або іноземні компанії, що виробляються на місці.
Звичайно, Європа не в захваті від того, що відбувається - і хоча скарги на несправедливу торговельну практику не є новими, вони набули нових вимірів, оскільки китайські компанії з випуску електромобілів стали жорсткішими. Ще в жовтні 2023 року ЄС розпочав офіційне розслідування китайської індустрії електромобілів.
Європейська комісія відвідала BYD, Geely та SAIC, щоб зібрати інформацію в рамках розслідування того, що, за її словами, є як субсидіями, так і кампаніями банківського кредитування з Пекіна, які сприяли надмірному зростанню цих брендів в Китаї. Пізніше Європейська комісія заявила, що зараз розглядає можливість запровадження зворотних мит на китайські електромобілі, щоб допомогти європейським автовиробникам залишитися в грі.