Китайські електромобілі випереджають конкурентів на 3-5 років

Китайські електромобілі випереджають конкурентів на 3-5 років

20 лютого 2025
12

Китайські електромобілі випереджають світових конкурентів приблизно на 3-5 років у сфері продуктів, технологій та промислового ланцюга постачань. Про це заявив генеральний директор BYD Ван Чуаньфу в інтерв'ю національному телевізійному мовнику Китаю.

Ван Чуаньфу дав інтерв'ю після симпозіуму за участю китайського лідера Сі Цзіньпіна та найбільших представників технологічного сектору країни. На цій зустрічі Ван був серед бізнесменів, які виступали з промовами.

Нагадаємо, що у 2023 році Китай обігнав Японію та став найбільшим експортером автомобілів у світі. Проте експорт китайських електромобілів стикається з тарифними обмеженнями з боку США та Європейського Союзу. Зокрема, ЄС запровадив 17-відсоткове мито на електрокари BYD.

У розмові з Yuyuan Tantian - акаунтом у соцмережах, пов'язаним із китайським державним мовником CCTV - Ван зазначив, що протекціоністська політика не є ефективною стратегією щодо якісних продуктів. Він додав, що схвальні відгуки споживачів мотивують компанію долати всі труднощі.

Зазвичай китайські електромобілі виграють у світових конкурентів в плані ціни (що нерідко пов'язують із фінансовою підтримкою китайського уряду). Китайські аналоги зазвичай значно дешевші. До того ж китайські автовиробники зазвичай пропонують різноманітне портфоліо продуктів на будь-який смак та розмір гаманця. Їхній вихід на міжнародні ринки дозволив збільшити доступну базу споживачів та додатково наростити продажі.

Варто зауважити, що у 2024 році BYD змогла побити власні рекорди продажів та майже наздогнала Tesla за річним обсягом збуту електромобілів. Загальний обсяг продажів BYD за 2024 рік досяг рекордних 4,27 млн NEV (електромобілі + гібриди). Це на 41,26% більше, ніж у попередньому році. Справи в інших китайських виробників електромобілів теж йшли добре, хоча вони зіткнулися з наслідками цінових війн. Наприклад, група Geely збільшила продажі на 32% - до 2,18 млн одиниць, а компанія Leapmotor подвоїла продажі.

Однак вже у січні 2025 року продажі автомобілів в Китаї впали на 12% у порівнянні з січнем попереднього року. Хоча ще зарано говорити про початок кризи. Це може бути пов'язано з місцевими святами: Місячний Новий рік (коли скорочуються продажі авто) у 2025 році припав на січень, тоді як минулого року - на лютий.

Тим не менш, BYD та інші китайські виробники майже не зупиняються та продовжують ледь не щомісяця анонсувати нові моделі. Наприклад, лише у січні BYD запропонувала електромобілі Han L та Tang L з двигунами потужністю до 1085 к.с. та доступний електрокросовер BYD Atto 2. В той же час Volkswagen лише ділиться ескізами своїх майбутніх електромобілів, які вийдуть наприкінці 2025 року (ID.2X) та у 2027 році (ID.ONE).

Джерело: ITC.ua
Фото: BYD

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
avtoman  

Хоть і на 10 років ні коли китайське авто не куплю якість матеріалів 0 від слова зовсім шо не візьми в руки воно горбате, криве і ломуче короче ресурсно не придатне.

-2ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

avtoman, Останній раз в китайському авто ти сидів напевно років 20 назад.
Можу сказати за Зікр, в якому довелось посидіти. Якість матеріалів краще як в німців. Поїздити, на жаль, не вдалося
Та й в бюджетніших набагато китайців все нормально з якістю. VW ID4 німецький по матеріалах нічим не кращий за китайський в 2 рази майже дешевший. А в дечому навіть кращий

+2-1ВІДПОВІСТИ  
avtoman  

Oleg_H, VW ID 4 в нас немає німецьких є китайські які вироблені в китаї для ринку китая і нам завезені сірими дилерами не кажи про шо не знаєш і сядь в майбах і в зікр і тобі стане понятно.

-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 8
Alf8  

Кракаділ Гєна, наши елєктрамабілі луччє всєх!
Успакойся, Чебурашка, у меня всьо равно нєту для тєбя міскі ріса!

-2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація