Китайський автомобільний гігант BYD зміцнив свої позиції на європейському ринку, відкривши перший дилерський центр у Польщі. Розташований у столиці країни, Варшаві, новий виставковий зал знаменує важливий етап у стратегії BYD щодо розширення своєї присутності на континенті.
Шоурум, який відкрився 6 серпня, є спільним проєктом BYD та Cichy-Zasada, найбільшої групи автомобільних дилерів у Польщі. У травні китайський виробник електромобілів оголосив про поступовий вихід на польський ринок із моделями Seal, Dolphin та Seal U, відомими в Китаї як Song Plus EV. Наразі всі три моделі вже представлені на сайті BYD Poland.
Компанія має амбітні плани щодо подальшого зміцнення своїх позицій у Польщі, з додатковими дилерськими центрами, запланованими у великих містах, таких як Познань, Вроцлав, Краків та Щецин.
Вихід BYD на польський ринок є частиною ширшої стратегії європейської експансії. На сьогодні BYD запропонувала загалом сім моделей у більш ніж 20 країнах Європи, позиціонуючи себе як ключового гравця на європейському автомобільному ринку.