Концерн Great Wall Motor готується зробити ще одну спробу закріпитися на європейському ринку електромобілів, цього разу з компактним електричним кросовером Ora 5. Прототипи новинки вже помічені під час дорожніх випробувань у Європі, що прямо підтверджує наміри бренду вивести модель за межі внутрішнього ринку та зробити її ключовим продуктом для розширення присутності Ora в одному з найконкурентніших сегментів.
Хоча тестові автомобілі все ще щільно замасковані, загальні пропорції та основні дизайнерські рішення вже добре читаються. За габаритами Ora 5 трохи перевищує KIA EV3 і водночас явно орієнтується на стиль, знайомий за моделями Porsche, передусім Macan, а подекуди навіть 911. Впізнавані округлі фари, плавні поверхні кузова та характерний фактурний капот формують образ, який виглядає значно м'якше й «дружелюбніше», ніж у більшості сучасних компактних SUV. У передній частині помітний широкий повітрозабірник, інтегрований у бампер, а силует доповнюють рейлінги на даху та великий спойлер над заднім склом. Водночас новинка зберігає генетичний зв'язок із молодшою моделлю Ora 3, відомою в Європі раніше як Funky Cat, а в Китаї під назвою Good Cat. Фактично Ora 5 виглядає як збільшена, більш практична та «доросла» еволюція цієї моделі.

Great Wall Motor уже показала серійну версію Ora 5 в Азії, тому загальний дизайн не є таємницею. Європейські прототипи підтверджують, що саме цей варіант і готується для місцевих ринків. У довжину автомобіль має трохи менше 4500 мм, а колісна база становить 2720 мм, що розміщує його точно в центрі наймасовішого й найжорсткішого сегмента електричних кросоверів у Європі. Саме тут сьогодні змагаються BYD Atto 3, Peugeot e-2008, новий KIA EV3 та низка інших моделей, які вже встигли закріпитися в очах покупців.
З технічного погляду Ora 5 робить ставку на простоту та баланс між ціною й характеристиками. Кросовер отримає один електромотор, встановлений на передній осі, потужністю 201 к.с., що цілком відповідає класу й орієнтації на масового споживача. Живлення забезпечуватимуть літій-залізо-фосфатні батареї, які вважаються дешевшими та довговічнішими порівняно з класичними літій-іонними акумуляторами. За даними китайських джерел, ємність батарей може складати 63,87 або 83,49 кВт-год залежно від версії, що логічно узгоджується з технікою спорідненого седана Lightning Cat. Це має забезпечити конкурентний запас ходу, достатній як для міських поїздок, так і для міжміських маршрутів.

Салон Ora 5 багато в чому повторює архітектуру оновленого Ora 3. Центральне місце займає великий «плаваючий» дисплей мультимедійної системи з фірмовою оболонкою GWM Coffee OS, у який інтегрована частина функцій клімат-контролю. Водночас виробник залишив кілька фізичних перемикачів нижче на центральній консолі для базових операцій, що може позитивно сприйматися європейськими водіями. Інтер'єр доповнюють двоспицеве кермо, цифрова панель приладів діагоналлю близько 10 дюймів, бездротова зарядка для смартфонів та атмосферне підсвічування, яке вже стало стандартом для сучасних електромобілів.
Для бренду Ora вихід цієї моделі на європейський ринок має стратегічне значення. Попередні спроби закріпитися в Європі були радше обережними й мали змішаний успіх, тож компанії критично необхідний масовий продукт, який відповідає актуальним смакам покупців. Компактний електричний кросовер з привабливим дизайном, прийнятними габаритами та конкурентною ціною цілком може стати таким «якорем» для бренду.
Офіційна прем'єра Ora 5 для Європи очікується на початку 2026 року, і приблизно в цей самий період модель має вийти на ринок.
