Нещодавно Xiaomi подала заявку на реєстрацію ряду китайських та англійських товарних знаків Xiaomi Automobile Gigafactory, Xiaomi EV Hyperfactory, Xiaomi Titan, Xiaomi Titan Alloy та Xiaomi Super Motor. За даними Відомства товарних знаків Національного управління інтелектуальної власності Китаю, поточний статус товарного знака «очікує перегляду».
Ще в липні 2019 року компанія Xiaomi Communication Technology Co., Ltd. додала у сферу своєї діяльності слова «продажу автозапчастин». 12 листопада 2020 Beijing Xiaomi Mobile Software Co., Ltd. подала заявку на патент на електроди літієвих батарей та самі літієві батареї. Потім, 30 березня 2021 року, Xiaomi оголосила, що інвестує 10 млрд юанів у виробництво автомобілів у найближчі 10 років, щоб увійти до п'ятірки найбільших автовиробників у світі.
Торік було представлено першу модель автомобіля Xiaomi під назвою SU7. Крім того, на конференції Xiaomi Auto Technology Conference у грудні Лей Цзюнь, засновник, голова та генеральний директор Xiaomi, анонсував 5 основних технологій Xiaomi Auto: електрична силова установка, акумулятор, лиття під тиском, інтелектуальна кабіна та автономне водіння. Лей Цзюнь також оголосив, що Xiaomi є єдиним виробником автомобілів у Китаї, який має масове виробництво сплавів власної розробки.
Після того, як Xiaomi офіційно оголосила, що будуватиме автомобіль, її першим проєктом було створення супермотора. Результатом копіткої роботи стали два супермотори: HyperEngine V6 і V8, які зараз виробляються серійно і будуть встановлені на першу партію моделей Xiaomi SU7.
Крім того, Xiaomi також самостійно розробила нову високовольтну платформу з карбіду кремнію на 800 В, яка має максимальну напругу 871 В. Разом з тим компанія співпрацює з CATL для спільної розробки високовольтного акумуляторного блоку Xiaomi на 800 В. При цьому ІТ-гігант побудував завод із виробництва акумуляторів.