Бос концерну Карлос Таварес дав зрозуміти, що пропозиції скоротити кількість брендів в орбіті Stellantis надходять постійно. Топ-менеджер визнав: питання «вбивства» деяких марок розглядали на рівні керівництва автогіганта; 2021 року один із конкурентів був готовий придбати Alfa Romeo, а 2023 року зацікавленість в одному з французьких брендів виявив партнер із Піднебесної.
Усі пропозиції про розпродаж активів Stellantis Таварес відкинув. Топменеджер особливо зазначив, що Alfa Romeo є «найбільшою перлиною» концерну. Силу та потенціал марки продемонстрував лімітований суперкар 33 Stradale: на думку Тавареса, цей проєкт став можливим лише завдяки гарному менеджменту та грамотному маркетингу.
Який французький бренд зацікавив китайського партнера та що це був за партнер, Таварес не сказав. Однак у Піднебесній у Stellantis були СП з Dongfeng, а брендів з Франції лише три: Citroen, Peugeot та DS. Минулої осені Dongfeng став одноосібним власником китайських заводів Citroen та Peugeot, а умови угоди такі, що китайський партнер може випускати автомобілі під французькими марками протягом десяти років.
Нещодавно у концерну Stellantis загострилися відносини з владою Італії, але Карлос Таварес наполягає, що автогігант залишиться в країні на Апеннінах і продовжить інвестувати в неї. План Stellantis передбачає локалізацію в Італії двох нових автомобільних платформ та створення заводу з виробництва акумуляторів.
При цьому Таварес застеріг владу Італії від партнерства з китайськими автовиробниками: на думку топменеджера, тоді споконвічно італійські марки може спіткати доля Volvo та MG.