«Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок метро

«Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок метро

13 січня 2025
0

КП «Київський метрополітен» оголошує набір на курси машиністів і машиністок електропоїзда. Навчання розпочнеться 10 березня 2025 року та триватиме 26-28 тижнів. Курси безкоштовні з виплатою щомісячної стипендії у розмірі 9000 гривень. Про це повідомляє комунальне підприємство.

Як проходить навчання?

Навчання триває близько 7 місяців і складається з двох частин - теоретичної та практичної.

Під час теоретичного блоку слухачі вивчатимуть правила та системи безпеки руху, будови і технічних особливостей поїздів тощо.

Практичний блок передбачає: 11 тижнів поїзної практики на лініях метро, роботи в депо, відпрацювання маневрів і дій в аварійних ситуаціях.

Навчання проводитимуть машиністи-інструктори, які мають великий досвід роботи на лінії. Кількість місць обмежена - 30 слухачів, по 10 осіб у кожне електродепо. Після успішного завершення навчання та складання іспитів випускники отримають право керувати поїздом і розпочнуть самостійну роботу.

Як це - бути машиністом електропоїзда в метро?

Зміна машиніста починається з медогляду, де перевіряється його стан здоров'я. За найменших ознак поганого самопочуття машиніста не допускають до роботи.

Потім він отримує маршрутний лист і необхідний інвентар для керування поїздом. Проводить огляд рухомого складу: системи безпеки, гальм, живлення тощо. Після цього виходить на лінію.

Головне завдання машиніста - це безпека руху, дотримання графіків і забезпечення комфортної поїздки пасажирів.

Переваги такої роботи:

  • зручний графік: позмінний графік роботи з робочою зміною 6-8 годин;
  • стабільна зарплата від 30 тисяч гривень;
  • кар'єрне зростання: після року роботи можна отримати третій клас, потім - другий, а згодом - перший, що підвищує рівень заробітної плати.

Подати заявку можна до 25 лютого за посиланням.

Джерело: КМДА
Фото: Київський метрополітен

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація