Проблема призводить до виходу з ладу інформаційного дисплея та камер заднього виду, що робить авто небезпечним для водія з погляду регуляторів у США та Канаді.
У документах Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США говориться, що частина регуляторів напруги, використаних Lamborghini Aptiv при складанні основних блоків керування, допускають надто високу вхідну напругу.
Згідно з американським та канадським законодавством, ці партії авто мають бути вилучені, а Automobili Lamborghini зобов'язаний виправити проблему. Дефект регулятора напруги призводить до виходу з експлуатації системи безпеки автомобіля.
Виправлення дефектних моделей Urus вимагатиме заміни основного блоку управління в інформаційно-розважальній системі. З клієнтів не стягуватиметься плата ні за заміну блоків, ні за роботу, необхідну для їхньої заміни. Про це виробник заявив окремо, однак у будь-якому випадку, несправні регулятори напруги потрапили лише в автомобілі 2022 року, тобто ті, що знаходяться на гарантійному обслуговуванні.