У Китаї стартував продаж паркетника Lexus RX з індексом «300» з приставкою Junxiang Edition. Новинка відзначилася консервативною технікою: електродвигуна немає зовсім, під капотом унікальна зв'язка турбомотора 2.0 (248 сил, 380 Нм), класичного 8-ступінчастого автомата і повного приводу. Комплектація небідна; завдяки відмові від гібрида стартову ціну вдалося знизити на шість відсотків.
Lexus RX п'ятого покоління дебютував два роки тому, і ставку зробили на гібридні силові установки. Донедавна в гамі була одна версія з «чистим» двигуном внутрішнього згоряння - з турбомотором 2.4 (279 сил, 430 Нм). Однак у Китаї такий агрегат не вигідний через оподаткування, тому для місцевого ринку кросовер оснастили 2,0-літровою «турбочетвіркою» S20A-FTS.
Цей силовий агрегат знайомий по китайській Toyota Highlander, яка ділить платформу з новим Lexus RX. Заявлено, що версія «300» розмінює 100 км/год з місця за вісім секунд і витрачає 8,9 літра бензину АІ-95 на 100 кілометрів пробігу в змішаному циклі. У Lexus RX 300 традиційний механічний повний привід, а оснащення ідентичне передньопривідному RX 350h.
Стартову ціну вдалося знизити до 380 тисяч юанів (54 тисячі доларів), і це не межа, адже на новинку поки що не запропоновані знижки. Усі інші Lexus RX на китайському ринку продаються з дисконтом 30 тисяч юанів (4,3 тисячі доларів). Можливо, дволітровий негібридний варіант з часом з'явиться і на інших ринках.